Squirt Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei! Nettet her hjemme får vi av jobben til far, og om man skal ha tilgang til det, må man få MAC-adressen til PCn sin registrert i systemet fra jobben hans. Nå har det seg sånn at routern er på loftet, men Xboxn er i kjellern. Jeg føler det er lite aktuelt å legge kabel eller kjøpe en dritdyr Wireless Network Adapter fra Xbox, så tenkte jeg kunne bruke laptopen som en trådløs sender for Xboxn om jeg kobler de sammen... Noen som vet hvordan jeg gjør det, og hvordan det blir med den MAC-greia? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 hei jeg lagde en liten film/video om hvordan du kan koble til xbox 360 gjennom en bærbar pc for en stund siden dette er til de med vista.youtube hvordan koble til internett på xbox var det slik du mente? Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 hei jeg lagde en liten film/video om hvordan du kan koble til xbox 360 gjennom en bærbar pc for en stund siden dette er til de med vista.youtube hvordan koble til internett på xbox var det slik du mente? Dette funka faktisk, prøvde det nå men hvordan er det i forhold til spilling? er det laggete å dårlig eller funker det bra? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du glemte å nevne i videoen at man trenger en krysset internettkabel. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du glemte å nevne i videoen at man trenger en krysset internettkabel. ok jeg vet ikke noe om det, jeg bare fant en kabel hjemme jeg Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Du glemte å nevne i videoen at man trenger en krysset internettkabel. ok jeg vet ikke noe om det, jeg bare fant en kabel hjemme jeg samma her tok bare en vanlig kabel fra pcen og inn i xboxen. men xboxen min er litt fucka, så jeg måtte la den gå gjennom switchen før jeg fikk nett xD Endret 4. januar 2009 av Jurigs Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Men blir det sånn nå at jeg alltid må ha PC-en tilkoblet til Xboxen med kabel for og få til Live? Eller slepper jeg det? Lenke til kommentar
Squirt Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Ja jeg vet jo alt det der.. Men det var jo ikke det der jeg lurte på! Lenke til kommentar
Squirt Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Men blir det sånn nå at jeg alltid må ha PC-en tilkoblet til Xboxen med kabel for og få til Live? Eller slepper jeg det? Det er jo ganske logisk at du ikke får nett til xboxn, trådløst, om du ikke har wireless adapter eller noe annet som gjør at Xboxn får inn nett? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Men blir det sånn nå at jeg alltid må ha PC-en tilkoblet til Xboxen med kabel for og få til Live? Eller slepper jeg det? Det er jo ganske logisk at du ikke får nett til xboxn, trådløst, om du ikke har wireless adapter eller noe annet som gjør at Xboxn får inn nett? ugh, han har jo en bærbar pc som han har trådløst på. dermed så har han nett til xboxen via kabel fra den pcen (som må stå på, ja) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Blah.. Får se om jeg får tak i sånn wireless adapter, da . Orker ikke og måtte ha på den bærbare PC-en imens jeg spiller på Xbox-en. Lenke til kommentar
Squirt Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Men blir det sånn nå at jeg alltid må ha PC-en tilkoblet til Xboxen med kabel for og få til Live? Eller slepper jeg det? Det er jo ganske logisk at du ikke får nett til xboxn, trådløst, om du ikke har wireless adapter eller noe annet som gjør at Xboxn får inn nett? ugh, han har jo en bærbar pc som han har trådløst på. dermed så har han nett til xboxen via kabel fra den pcen (som må stå på, ja) Ja det var det jeg skreiv.. ? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 umm, en annen ting . hvis du har dårlig mottak på din bærbare pc i kjelleren, så vil du få ennå dårligere signal ved bruk av wireless adapter på xboxen. bare et tips. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 umm, en annen ting .hvis du har dårlig mottak på din bærbare pc i kjelleren, så vil du få ennå dårligere signal ved bruk av wireless adapter på xboxen. bare et tips. hmm.. har forresten Xbox-en i kjelleren. Men heldigvis kjøpte vi oss en ganske kraftig router. Som har rekkevidde på 70 meter . Den har 3 sånne "antenner". Så jeg vil tro det går bra med en sånn wireless adapter. Greia er jo at den adapteren er så sabla dyr! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 prøv ebay.com det kan hende du får den litt rimeligere. husk å få de til å skrive en verdi på $20 på pakken så slipper du moms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå