oyvindardal Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg kjøpte en Sony Ericsson W902 walkmantelefon for rundt en måned siden. Jeg har behandlet den forsiktig og slik en telefon skal behandles (tror jeg), har aldri mistet den i bakken. Det er et problem med den. Uansett hva som vises på skjermen ligger det sorte tynne vannrette streker lagvis på øvdre del av skjermen. Jeg tenkte først at skjermen var ødelagt, men så merket jeg at noen av strekene forsvant (det ble ferre streker), og så kom de tilbake. Det varierer rett og slett med antallet streker fra dag til dag. Jeg tenkte nå at det var et eller annet feil i programvaren ellernoe, men det er fortsatt streker etter at jeg oppdaterte til nyeste versjon av programvaren. Det er veldig frustrerende, blant annet med tanke på at jeg ser film og skriver mye meldinger. Noen som har hatt samme problem, eller vet hva som feiler den? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det er nok en garantisak. Lever eller send den inn der du kjøpte den. Lenke til kommentar
oyvindardal Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Takke for svar! Det var det jeg også tenkte, så jeg leverte den inn for en ukes tid siden Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Øøøøøeh. Av erfaring er IKKE dette garantert en garantisak. Men du er garantert et svar fra verkstedet hvis du sender den inn? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hvis han ikke har gjrot det selv, er det ganske sikkert en garantisak. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvis han ikke har gjrot det selv, er det ganske sikkert en garantisak. Tja. Streker og lignende er veldig skumle når det kommer til telefoner. Jeg ser rett som det er telefoner med vannrette streker over displayet, men om man ser veldig godt etter ser man en sprekk helt i kanten eller lignende. Bare min erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå