Haxor Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hei. Skal kjøpe bærbar pc til foreldrene mine. Trenger tips til en data som passer til dem. De bruker dataen til -Surfing på internett -Epost -Se på bilder De ønsker en data som fungerer bra idag og like bra om 2 år (ca) Dataen bør heller ikke være så veldig dyr. 5000-6000 kr max Ha intregrert webcamera Endret 4. januar 2009 av Haxor Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Elkjøp og Posten har kampanje på ein grei HP maskin, 5500 hos elkjøp 4800 hos Posten meiner eg. Fin maskin det, kjem pre-installert med Vista Home Premium, og diverse programmer. 15.4" skjerm, rikelig med minne, stor harddisk, hdmi utgang ++ Lenke til kommentar
Haxor Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Ja så på den! Den ser meget bra ut! Er det flere som har anbefalinger? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hvor storm skjerm tror du er nødvendig? En helt grei HP Compaq til 4995kr som oppfyller de kravene du har stilt veldig bra. 15" skjerm, 3 gb ram, 250 gb hdd, amd cpu 2.0 ghz, webcam. Link-HP Compaq Eller hvis du mener de behøver en 17" skjerm kan du gå for en Toshiba Satellite til 4895 kr. Denne funker også helt fint til surfing, epost og bilder. 17" skjerm, 2 gb ram, 160 gb hdd, intel cpu 2 ghz, webcam. Link-Toshiba Edit: Skrivefeil Endret 4. januar 2009 av Berserk II Lenke til kommentar
Haxor Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) De skal ha 15 tommer skjerm ja. De jeg har kommet frem til er disse. HP Compaq Presario CQ60 HP Compaq Presario CQ60 "storebrorern" HP Pavilion HP Compaq fra Elkjøp Er det noen som vet om andre som selger den fra elkjøp? De er utsolgt. Endret 4. januar 2009 av Haxor Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hva du/de leter etter er ganske sikkert en Lenovo N500. Bra grafikk, solid konstruksjon, sikkert bra tastatur osv. Lenke Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
andre_shift Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Elkjøp og Posten har kampanje på ein grei HP maskin, 5500 hos elkjøp 4800 hos Posten meiner eg. Fin maskin det, kjem pre-installert med Vista Home Premium, og diverse programmer. 15.4" skjerm, rikelig med minne, stor harddisk, hdmi utgang ++ Posten? Hvor finner du det da? Lenke til kommentar
Sidhius Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 jeg ville kjøpt Lenovo helst R serie men hvis du ikke finner de billig nok kan du kjøpe N serien. grunnen til dette er holdbarheten på disse maskinene i forhold til HP, fujitsu siemens osv, som generelt er stor feilprosent på og veldig mange er inne til reperasjoner i løpet av garantitiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå