Ethernet Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Sitter for øyeblikket på en bærbar maskin der lydkortet har tatt kvelden. Lurte derfor på å kjøpe et lydkort gjennom USB. Vet ikke hvordan dette fungerer, men er det slik at jeg kan bruke dette som et lydkort, selv om det interne i maskina har røket? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340972 Takker Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja, man kan ha flere lydkort. Så velger man i Kontrollpanelet (Sounds and Audio Devices - Audio - Default device) hvilket som skal brukes. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Men kortet jeg linker til vil fungere? Det er til å sette inn i en USB 2.0 port? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Ja, det er det. Jeg kjøpte inn et sånt til en bærbar som manglet drivere til det interne lydkortet, og det fungerte helt fint. Endret 4. januar 2009 av CastorFiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå