znace Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) vert lit kult om dere sa det rett fra levra om hvordan redigeringene er. tenkte å poste orginalen her og etter å ha motatt littt kritik;p Endret 4. januar 2009 av znace Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg synes faktisk det er litt lekkert. Litt uperfekt, og litt overdrevet. Og det siste mener jeg som et kompliment denne gang, for de voldsomme fargene passer motivet ganske godt. Dette har vært en god dag til nå. Lenke til kommentar
znace Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) kan man jo ta med orginalen å da:p som dere ser er bilde tatt inendørs ut i fra et vindu og Endret 4. januar 2009 av znace Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fint bilde med spennende farger og detaljer. Tror jeg ville klonet bort el-stolpen som så vidt vises Lenke til kommentar
znace Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 har laget en v2 av denne uten det fjelle og stolpen men ble ikke fornøyd så tør ikke legge det ut Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kloning er ikke enkelt, det kan jeg skrive under på. Jeg begynner såvidt å lære det selv. Originalen er også fin. Lenke til kommentar
znace Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 fikk litt hjelp av dewil her igjen så nå ser det slikt ut:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå