Kebab GUD Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 her er en guide til hvordan man bekjemper "ASL?" #1: snakk om noen heelt annet eksempel: <vjv> halla asl<K-DoG> ja ikke sant <vjv> ja <vjv> asl <K-DoG> nei her er det fint vær ... og hos deg da? <vjv> vær????????? <K-DoG> nei jeg har spist jeg .. <vjv> ååå ja <K-DoG> nei .. jeg har ikke bil enda ... er for lat til det jeg ... ja jeg vet .. desuten er det så dyrt <vjv> jaaa haaaaaaaa <K-DoG> men sjefen min er snill han da <vjv> as <vjv> asl <K-DoG> nei .. cpuen min holder stabilt 45 grader nå <vjv> hade denne fungerer effektivt.. men ikke raskt #2: bare si nei Eksempel <ML-lover> halla<ML-lover> asl?? <K-DoG> nei denne er rask effektiv ... og kjedelig #3: Bli en plagsom trekkie eksempel: <so_be_it> heisann<so_be_it> asl?? <K-DoG> make it so <so_be_it> hva????? <K-DoG> Red Alert! <so_be_it> hva driver du med??? <K-DoG> Fire Phasers! <so_be_it> dte gider jeg ikke lenger!! dene fungere best på folk som er for unge for å huske den gangen TV2 sendte bittttte litttt av TNG.. altså alle fjortisser #4: gode gammle Asle eksempel: <supabitch> hey <supabitch> asl? <supabitch> ? <K-DoG> nei ... jeg heter alexander ... ikke asle <supabitch> hæ <supabitch> ? denne er bra ... for da begyner de mest sansynlig åå forklare "ASL" til deg .. og da kan du totalt fucke med hodet demmes! #5: bare si nei del2 eksempel: <miss_T> hei asl <K-DoG> nei .. <miss_T> hei <miss_T> asl <K-DoG> nei .. <miss_T> nei <K-DoG> nei dette er .... plagsom for alle ... anbefalt! eller kan man jo altid svare de seriøst .... ... men ikke gjør det .. det oppfordrer bare til enda mer ! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 hehe.. *få med seg dette* fete avslutninger- *skrive ned å huske på* Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 über genialt! Død over asl! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Den første var genial! dæven jeg lo Lenke til kommentar
fondus Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 haha. bra gjort k-dog men jeg har også en god ide for å slippe asl?. du holder deg rett og slett unna fortisskanaler som #oslo og #norge osv Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 eller så kan du bare legge inn dette i remote på klienten din. Trykk siter å kopier det som står under. on 1:TEXT:*asl?:?:{ set -u2 %stopasl.v1 %stopasl.v2 [ $+ [ $address ] ] if (%stopasl.v1 != done) { msg $nick BAH! Try visiting http://www.stopasl.com - You're now ignored. (Automated message - don't bother to reply.) ignore -pntiu300 $address window -c $nick set -u60 %stopasl.v2 $+ $address done } } on 1:TEXT:*asl?!:?:{ set -u2 %stopasl.v1 %stopasl.v2 [ $+ [ $address ] ] if (%stopasl.v1 != done) { msg $nick stop asl'ing me! http://www.stopasl.com - NOW! - You're now ignored. (Automated message - don't bother to reply.) ignore -pntiu300 $address window -c $nick set -u60 %stopasl.v2 $+ $address done } } on 1:TEXT:*asl:?:{ set -u2 %stopasl.v1 %stopasl.v2 [ $+ [ $address ] ] if (%stopasl.v1 != done) { msg $nick I HATE ASL!!!http://www.stopasl.com - NOW! - You're now ignored. (Automated message - don't bother to reply.) ignore -pntiu300 $address window -c $nick set -u60 %stopasl.v2 $+ $address done } } on 1:TEXT:*a/s/l*:?:{ set -u2 %stopasl.v1 %stopasl.v2 [ $+ [ $address ] ] if (%stopasl.v1 != done) { msg $nick whatever! http://www.stopasl.com - NOW! - You're now ignored. (Automated message - don't bother to reply.) ignore -pntiu300 $address window -c $nick set -u60 %stopasl.v2 $+ $address done } } on 1:TEXT:*asl?:?:{ set -u2 %frosk %antiasl. [ $+ [ $address ] ] if (%frosk != done) { msg $nick BAH! Try visiting http://www.stopasl.com ignore $address window -c $nick set -u60 %antiasl. $+ $address done } } on 1:TEXT:*asl?!:?:{ set -u2 %frosk %antiasl. [ $+ [ $address ] ] if (%frosk != done) { msg $nick stop asl'ing me! http://www.stopasl.com - NOW! ignore $address window -c $nick set -u60 %antiasl. $+ $address done } } on 1:TEXT:*asl:?:{ set -u2 %frosk %antiasl. [ $+ [ $address ] ] if (%frosk != done) { msg $nick I HATE ASL!!!http://www.stopasl.com - NOW! ignore $address window -c $nick set -u60 %antiasl. $+ $address done } } Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 ChalStye: vet du hva er for noe? K-Dog: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 #6: prøv å forvirr fjortissen Eksempel: <^Julie^> hey <K-DoG> god dag <^Julie^> hey <^Julie^> asl? <K-DoG> hvem? <^Julie^> <-- <K-DoG> du .. er du asle? <^Julie^> hmm?! <K-DoG> huuh? <^Julie^> må gå nå jg, vi snakkas;) <K-DoG> mest trolig ikke .. den er .. lame... men funker Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 denne her har eg brukt litt, men har ikkje nick med sida eg ikkje har noken logg å ta det fra... <1>hei <1>asl? <2>har ikkje.... funker hos flesteparten, og vist dei maser er det +ignore... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 /me blir aldri aslet for tiden. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 tar alltid asl = liker du appelsinjuice sennepsgass løksuppe (eller noe lignende som ikke gir mening for personen i heletatt) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 asl? står ikke det for asosialt ludder? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Tips å svare: wtf er det du kaller meg, asshole? Av en eller merklig grunn så assosierer jeg asl med asshole, vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Tips å svare: wtf er det du kaller meg, asshole? Av en eller merklig grunn så assosierer jeg asl med asshole, vet ikke hvorfor. Hvis du leser "asl" sånn som det står, kan det høres ut som "asshole". Selv uttaler jeg det [ææsl]. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Det jo sånn Ahnold uttaler 'asshole'. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Selv uttaler jeg det [ææsl]. for en tåplig måte å sei det på... [Aæss:æll] er bedre... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Selv uttaler jeg det [ææsl]. for en tåplig måte å sei det på... [Aæss:æll] er bedre... Nei, det er så kjedelig og tradtitional. Husk at jeg er smartere enn deg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 du er kanskje smartere enn meg, men det er berre 0,01 smartere! du er 100 smart, eg er 99.99... Dessuten er det l4m3 å uttale forkortelser som et vanlig ord... uttaler du f eks "CS" [ssss] eller [seeæss] ?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå