sdf123 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har 2 disker(ene har stått som mirror av den andre i windows) som står i en pc hvor system disken har begynt å tulle, så jeg ønsker å sikkerhetskopiere det som er på dem. Men når jeg kobler dem til med en ekstern sata-usb sak så får jeg opp dette i diskbehandling: Er det noe jeg kan gjøre for å få lest og kopiert innholdet? Begge diskene kommer opp som bildet over. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Går det ikke å angi stasjonsbokstav på dem? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvis du har en Home utgave av Windows så støttes ikke Dynamiske disker. Ellers skal det gå an å Importere den. Høyreklikk der det står "Dynamisk". Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har xp pro på maskinen, disken kommer fra en win2k3 maskin, men det skal vel ikke ha noe å bety. Dette er valgene jeg får opp når jeg høyre klikker: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja, da tar du "Importer eksterne disker". Dette er slik det skal være med Dynamisk. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Bare å trykke OK her? Er litt redd for at jeg skal ødelegge noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå