Plyzorba1 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har nettopp begynt å spille R2. Alt går greit i enspillermodusen, men ikke online. Hver gang jeg prøver å koble meg til en kamp kommer det en eller annen feilmelding, sånn som server error, eller connection timed out. Er det noen som vet hva jeg må gjøre? Må jeg være registrert noe sted bortsett fra PSN. Må jeg gjøre noe først før jeg går på find game? Har forresten sjekket internett forbindelsen og den er bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Denne tråden er blitt flyttet til en mer passende kategori. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har det samme selv. Køl på til det skjer noe, eneste løsning jeg har funnet så langt. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Aldri hatt problemer, spiller R2 fint online. Kanskje noe med router/firewall å gjøre. Fungerer andre spill online? Lenke til kommentar
Plyzorba1 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Det er det som er det rare. Alle andre spill fungerer fint. Det er kun resistance som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå