Gjest g19 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har vanskelig med å få en ordentlig ereksjon om morgenen før mat. Er dette vanlig? er det pga energimangel? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kan være pga. konsentrasjonsvansker eller lavt blodtrykk. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 vet ikke hva som er vanlig eller ikke, men jeg opplever morrabrød hver eneste morgen... og jeg må vente leenge før jeg kan stå opp siden tissefanten må roe seg ned først. makan ass. Lenke til kommentar
Gjest g19 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 vet ikke hva som er vanlig eller ikke, men jeg opplever morrabrød hver eneste morgen... og jeg må vente leenge før jeg kan stå opp siden tissefanten må roe seg ned først. makan ass. Jeg har mine morrabrød jeg og. Men når jeg ikke har det, og dama skal prøve å få meg igang, funker det bare ikke å få en ordentlig hard on når jeg er sulten, den blir liksom ikke maximal. Faen Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Spis litt, få i deg noko sukker. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har aldri morrabrød selv lenger. =( Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har aldri slitt med dette jeg. (Er et helvete å skulle pisse på mårran) Men spis før du legger deg da vel. Gode karbohydrater (grovt brød, havregryn etc...) gjør underverker. Du kan også kjøpe kasein på proteinfabrikken, fint slow-release protein. Og drikk mye vann... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Har aldri morrabrød selv lenger. =( Lucky you, det er ei pest og ein plage tykkjer eg. Er berre i vegen om morninga uansett. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Mamma: Det er frokost! Frustrert gutt: Bare vent litt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg