Glassflasken Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei jeg og søskenbarnet mitt stian har lagd en film som viser hvem vi er og sånn Trykk her får og kjøre film vi tenkte oss og begynne og lage filmer , men hva slags skriv dine idèer vi bruker Windows movie maker, fordi VEGAS 7.0 lagger Lenke til kommentar
KS Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 En film om krigen? Som forteller om den norske motstandskampen? Ops Max Manus er allerede ute Det går kanskje ann å lage en parodi på den. F.eks om en sabotørgruppe med sabotasjeakssjoner på et litt lavere nivå. Feks salt i sukkeret eller snøball i eksosrøret. Sprenge lekebåter? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Haha. Dætta kan bli mojjo! :-) Lenke til kommentar
Bango Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Lag eg ny internett hit, 30 midgets1asian. Du trenger 30 dverger, masse indisk mat, vann og en fin asiatisk jente, gjerne sinnsykt fin så folk ikke kan tro det de ser enda mer. For mer detaljer send pm, har sykt mange gode forslag. (alle med en eller flere asiatiske jenter i) Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 gir poeng for bra musikk. kult Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Ja lage en sang ja , hmm har ingen utenlandske her men vet dere hvor jeg kan laste ned en beat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå