stian15 Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Jeg synes at Chieftec er kult, bra utseende, billig , fin å bygge i og mye mer ! :smile: Tror jeg skal kjøpe det store kabinettet på microplex. Lenke til kommentar
CandyKing Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 AVANTECH Medium Server Tower Skrueløst Kabinett m/300W 523,- kr på komplett. Det er mitt neste prosjekt. masse plass. rette flater. + + gleder meg allerede... synes chieftec er fin men kan pga, skrivebord og lign ikke ha dør foran cd-spillerene og HD dockene... Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 AVANTECH Medium Server Tower Skrueløst Kabinett m/300W 523,- kr på komplett. Det er mitt neste prosjekt. masse plass. rette flater. + + gleder meg allerede... synes chieftec er fin men kan pga, skrivebord og lign ikke ha dør foran cd-spillerene og HD dockene... Etter hva jeg kan se så er det dør på Anantech'en også . Eller mente du den uten dør til 545? AVANTECH Medium Tower Skrueløst Kabinett m/300W Lenke til kommentar
stian15 Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Jeg synes at medium serverne som du viste ikke var så store. Jeg vil ha et veldig stort, billig og fint!! Ellers så så jeg at microplex solgte det samme kabinettet som komplett: Microplex: Chieftec Fulltower uten strøm!! kr 795,00 + strøm kr 420,00 Komplett: Chieftec Fulltower med strøm!! kr 1,047 Så dere ser at Microplex av og til kan være dyrere. :smile: _____________________________________________________________ Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Jeg synes at medium serverne som du viste ikke var så store. Jeg vil ha et veldig stort, billig og fint!! Ellers så så jeg at microplex solgte det samme kabinettet som komplett: Microplex: Chieftec Fulltower uten strøm!! kr 795,00 + strøm kr 420,00 Komplett: Chieftec Fulltower med strøm!! kr 1,047 Så dere ser at Microplex av og til kan være dyrere. :smile: ___________________________________________________________ __ Jeg har merket ofte at Microplex er dyrest. Syns Microplex.no tar overprise for mange ting. Lenke til kommentar
CandyKing Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 AVANTECH Medium Server Tower Skrueløst Kabinett m/300W 523,- kr på komplett. Det er mitt neste prosjekt. masse plass. rette flater. + + gleder meg allerede... synes chieftec er fin men kan pga, skrivebord og lign ikke ha dør foran cd-spillerene og HD dockene... Etter hva jeg kan se så er det dør på Anantech'en også . Eller Jo, men ta av døra. ser du at "veggen" er hel? legge en Plexiplate over hele fronten (untatt 5,25" man skal bruke). fres inn leds eller whatever... ikke mange kabinetter som er så"rein" i front. sette inn 120mm nederst? legg merke til 6stk 5,25"... masse plass til baybusser eller hva man liker.. eller som i mitt tilfelle clasohlsons hmm, jo mer jeg tenker på det, jo sikrere er jeg.. det er mitt neste kabinett.... ser det for meg i gult, med røde leds i plexien foran og rød katode (el lign) inni, _stort_ vindu i siden og topp.. arrrgh..*sikle* sjekk foresten clas ohlsons 32-6962.... til kr 995,- ikke dumt, men moroa er jo å lage sånt sjøl... la kabinettet få smake dremel! beklager de store bildene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå