Gå til innhold

[Løst]Tilpasse Explorer i Vista


Anbefalte innlegg

I musikkmappen får alle filene automatisk kolonner med <Klassifisering, sjanger, #> osv.

Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan stille inn ønskede kolonner på en musikkmappe, og få det til å gjelde alle musikkmapper?

Er mye jobb å endre alle mapper og undermapper.

Sikkert et teit spørsmål, men jeg står fast her nå.

Endret av Trainman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svaret, men under egenskaper har jeg kun valget mellom <Musikkdetaljer, dokumenter, Alle elementer osv>. Formulerte meg kanskje litt dårlig.

 

Skulle gjerne redigert musikkdetaljene for musikkmappen, også hatt et valg som sa at det gjelder alle undermappene i musikkmappen.

Endret av Trainman
Lenke til kommentar
Irriterer meg over det samme selv.

I bilde/film/musikk mapper så er det så mange teite kolonner. Jeg fjerner de, men de er tilbake neste gang.

Dette er så irriterende! Alle mappene på hele PCen skifter størrelse på ikoner, og måten de er gruppert etter...

 

Noen som vet om noen programmer som tilpasser mappene "riktig"?

Lenke til kommentar
Irriterer meg over det samme selv.

I bilde/film/musikk mapper så er det så mange teite kolonner. Jeg fjerner de, men de er tilbake neste gang.

Jeg har funnet ut at hvis du høyreklikker i mappevinduet og velger <Oppdater>, så vil oppsettet bli lagret.

 

 

MEN! Hvis man endrer navn på mappen, endrer mappeikon el. lign på mappen, eller hovedmappen til mange undermapper går ALT tilbake til default. Også oppsettet i undermappene. Det er der jeg er nå. Gidder ikke den jobben en gang til. Derfor lurer jeg på en enklere måte.

Lenke til kommentar

Hei Trainman Godt NyttÅr.

 

Du har Hovedfolder som er Music.

 

Den er fra default preconfigurert, men du kan add eller fjerner hva det skal vise ikke sant?

 

Velg da Kun <Navn> kolonne, oppdater eller gå ut og inn igjen.

Nå skal det være Kun en kolonne i Music, men ikke på underfoldere eller noe sånt, ikke sant?

 

Men hvis du klikker deretter på Organize og velger Folder og Searce folder options

Velger View

Velger ..Apply to folders ...

 

vil ikke deretter alle foldere justeres etter det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...