Dottin Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei! Jeg prøver å åpne en port til uTorrent men det fungerer ikke, har prøvd uendelige ganger men lyser bare gult eller rødt. Jeg mener jeg har gjort det rett, har en D-link Dir-635 og som modem Speedtouch 510i da. har åpnet portene får både modemet og router, men fungerer ikke. står at det er stengt. veldig irriterende, jeg har gjort alt som det sies på portforward.com men enda fungerer det ikke. har prøvd og restarte rutern men fårtsatt fungerer ikke :S Noen som faktisk vet hva jeg kan gjøre ? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvilken nettleverandør har du? NextGenTel? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har hatt samme problemet med å åpne porter på den routeren. Byttet router, og nå fungerer alt flott. Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 0. Åpne utorrent, og trykk ctrl+g. Sjekk hvilken port du har, og skriv det ned. 1. Åpne nettleseren din, og gå inn på 10.0.0.138. Så trykker du på Advanced->DHCP. Under "Address" skal det stå en adresse, ofte 10.0.0.1. Skriv ned denne. 2. Gå til NAPT, og velg New. Protocol: TCP Inside IP: Ipen du fant i pkt.1 Inside port: Porten du fant i pkt.0 Outside IP: 0.0.0.0 Outside port: Porten du fant i pkt.0. Trykk lagre, og lag en ny regel med nøyaktig samme, bare UDP istedenfor TCP. 3. Nå er det tid for at du skal gå inn i routeren, og åpne portene der også. Gå til www.portforward.com, og velg din router, og utorrent som program. Følg instruksjonene. 4. Gå i Windows firewall, gå til unntak, og velg "legg til port". Først legger du til porten du fant i pkt.0, TCP, og så legger du til samme porten, UDP. Lenke til kommentar
Dottin Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 ERROR: Unable to add the specified NAT entry !! kommer det :S Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det er ganske nøyaktig slik jeg gjorde det, og det fungerte bæsj. Fikset ny router, og alt var flott. Men for all det, fungerer det for deg er det ikke noe bedre enn det. Lenke til kommentar
Dottin Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 ahh fikk det til =) Takker får hjulpen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå