Barik Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hei:) For tiden bor jeg i Drammen og ønsker å finne gratis opplæring som programmerer/webdev. i dette området .. Kanskje noen vet hvor jeg kan få litt informasjon? Gode ferdigheter: Photoshop, HTML/CSS, PHP, MySQL Grunnleggende: JS, Rudby, AS3 Unnskyld meg, for mine norske .. Endret 4. januar 2009 av Barik Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) En god artikkel her: http://www.hardware.no/artikler/et_alterna...rierevalg/55917 Sant og si er jeg ikke sikker på hvor fordelaktig eller utbredt trainee-stillinger er i IT bransjen, særlig med tanke på at posisjonene krever kvalifikasjoner som er på linje med vanlige utlysninger. Men andre vet sikkert mer om dette. Endret 4. januar 2009 av tickinghd Lenke til kommentar
Barik Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Takk! Jeg ser at Norge er litt mer komplisert Kanskje noen var i en tilsvarende stilling og vet hvordan du egentlig se ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå