VeBoD..... Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) når jeg spiller euro truck 2008 blir skjermen blå og og dataen klikker, skikkelig irriterende. og når jeg starter igjen for jeg opp en feilmeldingg om at programmet fikke en uventet avslutnig har ikke så god greie på data så kan ikke si noe mer enn dette Endret 4. januar 2009 av vebod Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Dette kan desverre komme av så mye. Jeg ville begynt med å oppdatere skjermkortdrivere og reinstallert spillet. Husk selvfølgelig å ta vare på det du har lagret i spillet først. Lenke til kommentar
VeBoD..... Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 ja ,oki.....takk så mye Lenke til kommentar
Peachy Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Skjekk temperaturene på CPU og GPU når du spiller. Lenke til kommentar
VeBoD..... Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 funket en stund når jeg reinstallerte det :!: ,men nå klikket det igjen Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Virker som om du har overopphetet skjermkort! Bærbar eller stasjonær pc? Lenke til kommentar
VeBoD..... Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) tusen takk, hittil , setter pris det :grin: :!: :!: Endret 6. januar 2009 av VeBoD..... Lenke til kommentar
Peachy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 tusen takk, hittil , setter pris det :grin: :!: :!: Tipset mitt til deg, er at når du skal spille, så sett noe under bærbaren, så den får mest mulig luft inn igjennom lufttilgangene. Da skal den ikke overhetes lengre. Lenke til kommentar
VeBoD..... Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 oki, takk for hjelpen Lenke til kommentar
VeBoD..... Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 det hjalp ikke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå