D.J Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Etter å ha vært uten pc i snart 2 år, har trangen for å spille litt og surfe litt på nett kommet, mest det å spille egentlig:D Men, som de fleste andre er jeg innteresert i å bruke minst mulig penger, og få en best mulig pc. Den vil bli brukt til mye spilling og endel surfing. Har sett på en ferig bygd pc fra mpx.no link: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=102444 men åssen er denne pcen til spilling? som cs, wow, cod, red alert 3 osv.. trenger ikke kunne dra disse spilene på max, men ille på low heller. Håper på å finne en pc som er ferigbygd da jeg ikke orker stresset med å bygge, så er det greit om det følger med vista. Så må jeg ha alt, han ingenting nå. Håper det kommer noen innspill om åssen pc jeg bør kjøpe, eller hva jeg burde ha for å ha en ok pc til spilling. Mvh Daniel Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Den greier å kjøre spilla du snakke om, men på maks vet jeg ikke. Ville heller tatt no fra komplett elr netshop, men blir dyrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå