Unlimited Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei, Jeg kræsjet bilen i går og knuste glasset på hovedlyk foran venstre! Kunne dere hjelpe meg med å finne et nytt glass? (A4 År:2004) Takk Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg tror nok du desverre må kjøpe ny lykt, noe som koster 1.116,-. Dette finner du på Norsk Bildelesenter, og du kan få det tilsendt, eller hvis du bor nær Oslo området ligger det på Lierskogen... PS: Ville kontakta de litt snart, fordi de har bare en, og det er venstre foran, den er også brukt. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nå har du jo muligheten til å kjøpe deg et komlett sett med uorginale lykter (styling'ish) for så å montere! De lyser mye bedre enn de orginale, og mange av de ser utrolig mye bedre ut enn de orginale. Ville heller kjøpt det enn bare et nytt lykteglass (som er veldig dyrt). Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 http://www.mollerbil.no/wip4/ Hvis du skal gå den dyre (og originale) veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå