Svenn1 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Heisann... Jeg har et problem, d er det at hver gang jeg logger på msn så kommer det opp: msn problemer windows live communications ... d rare er at hvis jeg ligger den ned... Så kan jeg fortsatt være på msn Men det er plagsomt når den r der osv.. noen som vet hva problemet kan være? problemer windows live communications (Ikke send/Send feilrapport) Jeg har fulle versjon av avast det være noe der? Scriptblokkering nettverkskjold direktemelding p2p skjold internett e post Standarskjold Alt dette er på.. Jeg prøvde og ta av internett epost og Nettverksjold, men d funka ikke Disse skjoldene er lzm det som overvåker tingene? Noe jeg må ta av her? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvis du har mistanke om malware, kan du gjøre følgende: Last ned Malwarebytes Anti-Malware til skrivebordet. Kjør og installer programmet. Velg Norsk-språk La programmet oppdatere seg og velg å kjør en 'hurtig systemskann', klikk Skann. Det kommer en meldingsboks om at scannen er ferdig, klikk Ok Klikk på Vis resultat-knappen.Hvis det er funnet malware, vil du nå se hva som er funnet. Klikk så på Fjern valgte -knappen for å fjerne malwaren som evt. ble funnet. Last ned Hijackthis. Legg det i en egen mappe på skrivebordet. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå