clide Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Syns det er vanskelig å finne god informasjon om hvilke spill som er gode for barn. Mange av de er nokså tynne, og jeg sliter med feks å finne jente-spill til 5-åring. Syns mange av disse spilla som inneholder små mini-spill er noe man fort blir lei av. Liker forøvrig Super Mario Bros til ds veldig godt, og det er et must, men ellers syns jeg det er svært lite informasjon om gode spill for barn. Noen som har noen barnespill å anbefale? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Har hørt at de forskjellige The Sims spillene er populære til både gutt og jente(DS). Men jeg er ikke sikker på om en fem åring vil forstå spillet med det første. Skulle du kjøpt et av spillen ville jeg rådet deg til og kjøpe The Sims Pets. Eller så er Mario Kart et populært spill til Wii. Har spillet det selv. Endret 4. januar 2009 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 kororinpa wii er gøy uansett alder, og en 5 åring burde skjønne det. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 På DS går det fin an å gi en femåring new super Mario bros. Vet om flere barn i den alderen som mestrer det spillet. Det er også greit å vite at ungen er litt "klok" før du kjøper et for utfordrende spill. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå