Gå til innhold

Den store Brusblande-Tråden

Niks

Anbefalte innlegg

Hei, i denne tråden vil jeg at dere forumbrukere skal legge ut om deres erfaringer av gode eller vonde bruskombinasjoner. Det kan være alt fra klassikeren cola og solo (=colo :p ) til den mer uortodokse typen àla mozell og øl (øl=voksenbrus). Dere er frie til å blande i saker fra fars barskap, men det må inneholde brus, dette er en brusblande-tråd. (Legg gjerne ut om hva som skjedde etterpå også :p ). Dere kan jo også prøve og lage deres egen vaniljecola :!:.

Jeg har en ting selv jeg gjerne vil dele med dere fra middagen i går:

Jeg tok nemlig i et øyeblikk av ren galhet til å blande Fanta og Sprite :wow:! Og gjett hva, det smakte som Urge! Jeg vet dette ikke er så veldig nyttig da Urge nå er tilbake i 1,5 l flaske, men jeg syntes det var litt morsomt. Personlig blandet jeg 50/50 med vanlig Fanta (ikke free) og Sprite Zero.

Når dere legger ut om deres bruskombinasjon må dere huske å skrive blandingsforhold, hva dere blandet og resultat.

Så gå ut alle sammen og bland brus! :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nice tråd. Jeg og en kompis fant opp "superbrus": Vanlig husholdningssaft blandet med en eller annen form for cola. Lurer på om noe av grunnen var at ordentlig sukker-cola var vanskelig å oppdrive i huset hans, og vi måtte ha noe skikkelig oppi for å få kicket. Jeg har drevet utstrakt blandingsmisbruk en gang i tiden, men husker naturlig nok ikke så mye av det. Dessverre. Er nok mange gode oppskrifter som har gått tapt.

Julebrus passer godt sammen med Jägermeister. En gang prøvde jeg en eller annen energidrikk (de smaker jo stort sett likt alle sammen, denne var som Battery) og cognac, det funket overraskende bra.

Martini bør forresten blandes ut med avløpsvann, og den beste måten å få til det på er å slå den ut i vasken eller i dass. Du kan eventuelt gå via menneskekroppen, men det er både bortkastet og ubehagelig.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Fanta\solo+sprite= godt. Blir litt mer fart i brusa. Jeg klarte å og blande en som smakte som det gule på saftisen. Jeg husker ikke helt hva det var, kan ha vært cola+fanta kanske, eller cola+mozell? Husker ikke hetl, skal teste så skal jeg komme tilbake til det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...