haarod Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja, jeg har lest mange andre tråder i dette forumet og sjekket tothegame.com og liknende sider, men jeg har ikke funnet noe særlig ennå. Jeg har hatt PS3 nesten siden det kom ut, men jeg har ennå ikke spilt noen "tradisjonelle" spill. Jeg har bare spill som SingStar, GH og Buzz, også har lillebroren min SKATE, men det er ikke de typene spill jeg tenker på. Den beste spillopplevelsen jeg noensinne har hatt må være Zelda: The Ocarina of Time, og noe liknende ville vært flott, men jeg setter ingen krav til at det skal foregå i samme tidsepoke. Framtid, nåtid eller fortid er like bra, men jeg vil helst ha et spill hvor man spiller i tredjeperson. Håper det kommer mange forslag! Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kanskje GTA IV ville vært noe for deg? Uten tvil den beste spillopplevelsen min. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ratchet and Clank - Tools of Destruction (Plattform-Action) Metal Gear Solid 4 - (Skyte-sniking) Uncharted Drake`s Fortune - (Skyte-Plattform) Little Big Planet - (Plattform - hmm) Heavenly Sword - (Plattform - Fighting) Prince of Persia - (Plattform-Action ) Det er vel de jeg ville annbefalt først Lenke til kommentar
dannad Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvis du liker bilspill, er Motorstorm: Pacific Rift et alternativ. Der kan du spille med opptil 3 andre venner på samme skjerm. 4-player Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Annbefaler deg sterkt Uncharted eller R&C: TOD siden du liker eventyr-tredjepersons spill. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Takk for tips alle sammen. Tror jeg skal prøve meg på Uncharted og kanskje MSG! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hva med Assasins creed? Platinium utgaven er ute til en ganske grei pris nå. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hva med Assasins creed? Platinium utgaven er ute til en ganske grei pris nå. jepp, og er man samler har jeg sett Collectors Edition til 499,- m/dukke og alt. Nesten så jeg har vurdert å kjøpe det på nytt Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det har faktisk jeg å vurdert Kjøpte det brukt jeg Angrer ikke da spillet er kjempebra Lenke til kommentar
whaley Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hva med Assasins creed? Platinium utgaven er ute til en ganske grei pris nå. jepp, og er man samler har jeg sett Collectors Edition til 499,- m/dukke og alt. Nesten så jeg har vurdert å kjøpe det på nytt Hvor? Nå ble jeg også interessert, vurdert lenge å kjøpe meg dette spillet Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg fant et par eksemplarer i Elektroworld på Sandvika Storsenter. De er på ingen måte billige på spill, så for alt jeg vet finner man den enda billigere andre steder. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Prince of Perisa er et utmerket adventure platforming spill. Assassins Creed er også blandt de beste på "Open World Gameplay". Uncharted og Metal Gear Solid 4 er jo også bunnsolide valg. Jeg tror jeg så Assasins Creed til 249 på Platekompaniet rett før jul btw. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Uncharted er veldig bra, vil uten tvil anbefalle det! Du kan jo også ta en titt på Farcry 2, stort åpent spill der du kan utforske store, vakre landskap i Afrika, ta oppdrag fra gerilja grupper, cruise rundt i jungelen eller ørkenen med med alt fra en lastebil til en firehjuling, spille online, studere stjernene mens du sakte kjører ned en elv i båten (du har stjålet) midt på natten, eller du kan ta en spasertur tur i solnedgangen for å studere dyrelivet. Vært bare obs. på at spille foregår i 1. pers Endret 5. januar 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Assasins creed selges vel på play.com til 15 pund. ca 150 nok itillegg er det gratis frakt Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva med Assasins creed? Platinium utgaven er ute til en ganske grei pris nå. Hva er forskjellen på vanlig og platinum utgaven? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva med Assasins creed? Platinium utgaven er ute til en ganske grei pris nå. Hva er forskjellen på vanlig og platinum utgaven? Ingenting, bortsett fra litt annerledes cover og at det står Platinum på. Det er ofte det lages platinum spill av bestselgere, hvor disse selges til en lavere pris. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg vil også anbefale Uncharted: Drake's fortune. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Har bestilt Uncharted i første omgang, så får vi se Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ratchet and Clank - Tools of Destruction (Plattform-Action)Metal Gear Solid 4 - (Skyte-sniking) Uncharted Drake`s Fortune - (Skyte-Plattform) Little Big Planet - (Plattform - hmm) Heavenly Sword - (Plattform - Fighting) Prince of Persia - (Plattform-Action ) Det er vel de jeg ville annbefalt først what he said! playstations beste, etter min mening:) Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Hva er forskjellen på vanlig og platinum utgaven? Trur det er at platium modellen er solgt mer enn 1/10 millioner eksemplarer av. Ellers ingenting forskjell, bortsett fra at når du bytter de inn i en butikk, feks: Gamestop får du mindre penger for det enn det du får for vanlige spill. Endret 21. januar 2009 av Henrikssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå