akle Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har en Onkyo 606 som tar seg av alt bilde og lyd og sender det så til en projektor med HDMI. Jeg ha koblet RiksTV boksen til reciveren med HDMI kabel. Og da fyller bildet hele omerådet projektoren projekteer på. Men har koblet til pc med s-video, men da går ikke bildet helt ut til sidene. Håper dere skjønner hva jeg mener. Er det noen mulighet til og rette opp dette? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det er vel pga oppløsningen, det må stilles på PCen. Lenke til kommentar
akle Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Får vel prøve det da. Lenke til kommentar
akle Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Det fungerte ikke. Bildet ble like stort men når jeg dro musen til sidene på skjermen gled bildet på skjermen. Det var vel en håpløs forklaring men Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Da kan vel ikke prosjektoren ta høyere oppløsning. Lenke til kommentar
akle Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jo den skal være på 720P. det er en Acer H5350 DLP Projector. bildet er først innom en Onkyo TX_SR606 Har prøvd og tegne det, håper det blir lettere og forstå. Uten_navn.bmp Endret 5. januar 2009 av akle Lenke til kommentar
akle Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Var det noen som skjønte problemet mitt eller? Lenke til kommentar
akle Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Beklager at jeg kanskje maser litt, men er det ingen som vet hva som er problemet. Eller har jeg gitt en dårlig forklaring? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Beklager at jeg kanskje maser litt, men er det ingen som vet hva som er problemet. Eller har jeg gitt en dårlig forklaring? s-video støtter ikke så høy oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå