wma Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hei, jeg har nettopp fått en ny mp3 spiler til jul (creative zen). vær gang jeg skal convertere en video fil med programmet som følger med i cden så skrur pcen seg av sånn circa 20min, så jeg får ikke satt noen videor til mp3en. ER DET NOEN SOM VET HVA JEG SKAL GJØRE?? PÅ FORHAND TAKK ## teksten er redusert til normal størrelse av ilpostino ## Endret 4. januar 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvis konverteringsprogrammet bruker mye ressurser/CPU (noe konverteringsprogrammer ofte gjør) så er det stor sannsynlighet at PC'n blir for varm. Prøv å rense den for støv og dritt. PS: neste gang skriver du innlegget ditt med normal skriftstørrelse... Jeg får vondt i hodet mitt Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Det kan være feil versjon av programmet du bruker. kjører du XP eller Vista? og hva er det eksakte navnet på mp3 spilleren. creative zen er vell bare navnet på en serie mp3 spillere. Endret 4. januar 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
wma Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Det kan være feil versjon av programmet du bruker. kjører du XP eller Vista? og hva er det eksakte navnet på mp3 spilleren. creative zen er vell bare navnet på en serie mp3 spillere. jeg har xp å mp3en heter kun creative zen 4g det er den normale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå