audunskier Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Pc`en min(Windows XP) er helt stappfull med minne. Så jeg har tenkt å fjerne alt som er der. Men jeg finner ikke ut hvordan man gjør det. Så hvis det er noen av dere som vet hvordan man gjør det, så hadde det vært fint om dere hadde sagt hvordan. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Stappfull med minne? Mener du at du har for mange minnebrikker? Isåfall er det jo bare å åpne maskina (etter at du har slått den av) og plukke ut til du mener at du har det du ønsker å ha. Å fjerne alt er nok ikke løsningen, for hvis du fjerner alt vil ikke maskina starte. Men hvis du mener fjerne alt - for så å sette inn nye brikker med andre spesifikasjoner, så er det jo greit. Må innrømme at jeg ikke er helt sikker på hva du mener her. Endret 4. januar 2009 av Rayline TWB Lenke til kommentar
M.H Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er heller ikke helt sikker på hva trådstarter mener, men kan det være at han ønsker å formatere disken og installere windows på nytt? Eller...? Lenke til kommentar
audunskier Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jeg mener at jeg vil slette alt som er på C-disken på en gang(ikke en og en ting). Jeg tor det er en plass på system på kontrollpanel. Endret 4. januar 2009 av audunskier Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvis du skal slette C-disken din, så er dette det samme som en formatering. Du får ikke slettet C fra kontrollpanel eller noe annet. Skal du formatere må du gjøre dette ved å legge Windows CDn din i maskinen, og boote (starte) maskina med den i. Deretter velger du å formatere maskina ved å følge veiviseren som starter. Husk at ved en formatering så slettes alt du har på disken. Lenke til kommentar
audunskier Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Hvis du skal slette C-disken din, så er dette det samme som en formatering. Du får ikke slettet C fra kontrollpanel eller noe annet.Skal du formatere må du gjøre dette ved å legge Windows CDn din i maskinen, og boote (starte) maskina med den i. Deretter velger du å formatere maskina ved å følge veiviseren som starter. Husk at ved en formatering så slettes alt du har på disken. OK skal prøve Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Og før du går til det skrittet å installerer alt på nytt, så er det en fordel å finne driverne til utstyret ditt. Gjerne på nett du så du får de nyeste, eller i det minste har original cd med drivere (med mindre vi snakker om å kjøre recovery). Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er dette innlegget seriøst ment? I så fall har jeg følgende å si: På bakgrunn av den manglende kunnskapen du har demonstrert i innleggene her tror jeg du bør be noen som skjønner seg bedre på dette om å hjelpe deg. Jeg frykter at du ikke har skjønt et pip av hvordan en PC fungerer og at du heller ikke er i stand til å skjønne rådene som blir gitt her. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Man lærer av å prøve. Og hva kan gå galt av en formatering - ingenting spør du meg. Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Man lærer av å prøve. Og hva kan gå galt av en formatering - ingenting spør du meg. For all del, men det kan være greit å få hjelp av en som i det minste forstår hva en formatering faktisk innebærer. Det er en viss mulighet for at han kan ikke har fattet konsekvensene av en formatering (eller at han formaterer feil partisjon)og mister alle filene sine. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Vel, jeg har forklart ham at han mister alt på den disken han formaterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå