tønna Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 hva er det for noe, hva skal det stå på, hor finner jeg det? Lenke til kommentar
tønna Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 hva er chip-sett-driver? har ikke instalert det selv?? Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Det høres ut som en hardware innstallasjons feil ja.Her virker det som dårlig flyt.Dette er ikke en Os eller softwarefeil siden alt er nyinnstallert. Lenke til kommentar
tønna Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 hvordan fikser jeg det? når jeg byggde pcen satte jeg inn alle kortene samtidig, har hørt noe om at man må sette inn et og et, kan det ha noe med det å gjøre? hvordan gjør jeg det? vordan avinstallerer jeg kortene nå? Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 hva er chip-sett-driver? har ikke instalert det selv?? De skulle ligge på innstallasjons-cd til motherboardet. Hvilket OS har du? Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hmm minnar sterkt om ein eg har svart på 2!!! gongar allereide. Lenke til kommentar
tønna Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 jeg har windows xp home edition Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 har ikke lest de andre postee men pass på at cpu ikke overstiger 50grader er det vel for da slår noe varmebeskyttelse inn elns Lenke til kommentar
tønna Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 cpu ligger på ca 58 grader, må jeg kjøpe en vifte til? Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Controlpanel/system/hardware/devise manager og trykk på et +tegn og marker.Trykk på ikonet med ark og ? på.Der er hjepen for Devise Manager. Videre er jeg ikke kjent med ditt OS.Vet ikke om du bare skulle kjøre innstallasjons cden for motherboardet på nytt uten å delete driverene i Devise Manageren først. Du kan også prøve å lese på innstallasjons cden din om det går.Alltså overwrihe den gamle. Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Du kan også prøve å lese på innstallasjons cden din om det går.Alltså overwrihe den gamle. Kansje det er et program der som automatisk fjerner de gamle før de nye blir innstallert? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Har hatt akkurat det samme problemet som ble beskrevet her på et par av mine maskiner. Her kan du finne svar på hva jeg gjorde for å fikse opp i problemene. svchost.exe hører ikke direkte til Norton eller nettverk i seg selv. Her kan du finne ut hva den egentlig gjør. Så; til den som startet denne tråden. Kan du sjekke mitt forslag og gi oss tilbakemelding? -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå