Gå til innhold

Har du ein Idè til eit spill? skriv om den her.


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789

Har du ein ide til eit spill?

 

Eg har ofte fundert om det beste spelet eg kunne tenkt meg å spilt og har komt fram til eit par spel.

 

Det første:

 

Er eit strategispill som går ut på at du skal designe, utvikle og eventulet å forsvare ein by. Som folk veit fins jo det mange slik spill fra før, men detta skal ikkje være slik som Age of empires eller total war serien.

Du skal lage ein by der du kan designe bygningane dine, det skal ikkje være slik at du trykker på eit bilde og får fram det du vil ha. Har bestemt meg for at det skal være eit tegneprogram(For dei meir erfarne) og ein du plaserar forskjellige byggestenar for å lage bygningen. Du kan forbetre åkrar for å øke aukninga av folketallet, etter kvart som du spelar kan du lage labratorium som forskerane kan finne opp nye ting (Detta er slik at det tar ein viss tid før ting blir funne opp), du kan lage sjukehus, palass, underverk o.s.v.

Du kan og ta over land og andre byar til mektigar du blir.

 

Du skal kunne sjå byen din innan ifrå, det skal ikkje vere slik at du ikkje kan sjå sjølve byen.

 

(Eg har selvfølgeleg mykkje meir informasjon om spelet, men detta var grovt kva spelet handlar om)

 

Det andre:

 

Skal handle om ein person som blir sent tilbake i tid for å drepe onde mennesker i fortida, slik som til Roma i antikken for å drepe Keiser Nero eller til Tyskland for å drepe Hitler.

Tidsmaskina kan berre sende tilbake ting som er stor del laga av vatten, så han kan ikkje bruke moderne våpen. Du må enten stjele våpna frå folk i byen eller tjene pengar til å kjøpe eit( Det skal være veldig vanskleg å stjele våpen ellers hadde alle berre stjelt), så kan du prøve å få tak i kle for den perioden, for å ikkje virke mistenkleg.

Du kan foreksempel se kjende bygningar som Coluseum, statuen til ære for Athene og kanskje Piramidene under oppbygning.

Hadde virkeleg blitt ein nydeleg spill viss utviklerane hadde fått det bra til.

 

Eg kunne godt sakt meir om detta spelet og.

 

Du kan skrive litt om dine eigne Idèar eller skrive kva du syns om mine

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den andre ideen din er brilliant!

Definitivt den beste spillideen jeg har sett komme fra vanlige folk, og jeg tror det må være det beste spillkonseptet jeg har sett noengang.

Det overgår "duskalkunnegjrøedittdattogsåikkeogsåmangefarger" som blir for vanskelig å utvikle.

 

Synes seriøst du skal få skrevet ned mye om den ideen, og iallefall prøve å få gjordt noe med den, ettersom den er så bra.

Lenke til kommentar
Den første ideen virker litt som Spore. Der kan du designe egne bygninger.

Den andre ideen blir litt for stor vill jeg tro. Det blir å måtte designe en hel verden. Men om det spillet kommer, så veit du om en kunde ;)

 

Skjønner ikke at det skulle bli så stort heller, er snakk om kanskje 10-20 forskjellige levels med en del bygninger og pjatt, tror absolutt det er overkommelig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Den første ideen virker litt som Spore. Der kan du designe egne bygninger.

Den andre ideen blir litt for stor vill jeg tro. Det blir å måtte designe en hel verden. Men om det spillet kommer, så veit du om en kunde ;)

 

Spoore er det jo berre nokon store byggeklossar, på spelet eg ser for meg skal du kunne legge inn detaljar og lage det meir eller mindre slik du vill.

 

_________________________________________________________________________

 

Eg likar eigentleg den andre iden best akkurat som dykk andre, kanskje eg skulle sendt den til Ubisoft og fått dei til å forbetre og utvikle eit spel av det, er eigentleg ikkje så intresert i å tjene pengar, men å spele det :)

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
er helt enig i at ide nr 2 er genial. jeg hadde veldig gjerne spilt et sånt spilt. for noen år siden hadde jeg en masse spillideer.. nå har alle blitt lagd i en eller annen form, så...

 

Lagd av store selskap eller av enkeltpersonar som har det som ein hobby?

Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg et førsteperson skytespill der du må lære opp en kunstig intelligens karakter ved å spille mot den og forberede den på ulike angrep (for eksempel basert på nevrale nett). Deretter sender du den ut i kamp med andre enten online eller predefinerte npc'er.

 

Det finnes liknende 2D-spill der du må programmere den kunstige intelligensen i f.eks. java,, men med det jeg tenker på trenger man ikke programmere, men fokusere på å lære karakteren taktiske situasjoner ved å spille mot den.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Er det mulig å sende inn spill-iden min til nokon som har kompetanse til å lage eit bra spill?

Hadde vert litt teit med 2D og vi kan sjå pixlande, slik som at piramidene berre ein gigantisk svart trekant.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Har mange ideeer til spill men ikke F at jeg legger dette ut på et forum på det vide webbet, da forsøker jeg heller å pitche et studio med historien. Jeg kan forøvrig ta begge de historiene trådstarter kommer med, skrive litt mer rundt det og selge det uten noen problemer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...