RMNK Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nettopp kjøpt en Samsung SGH-G800. Da jeg skal legge til en ny kontakt i telefonboken kan jeg kun ha 15 bokstaver i navnet til kontakten! Skal det være sånn? Leste i testen på amobil.no: Telefonboken har plass til 1000 oppføringer, pluss 400 SIM-kortoppføringer. Du kan legge til en rekke detaljer under hver oppføring, som for eksempel e-post, telefonnumre og notater for å nevne noe. Kan ikke legge til verken e-post eller notat... Eneste jeg har er: Navn: max 15 bokstaver Telefon: Sim kort plassering: Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det er vel begrensningen i sim kortet det - når du lagrer der. Endre kontakter til å lagres i telefonminnet istedet for SIM. Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Det er vel begrensningen i sim kortet det - når du lagrer der.Endre kontakter til å lagres i telefonminnet istedet for SIM. Aha, takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå