kybstud Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Vil du svare på mitt spørsmål nå Pricks? Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Godtar du svar som linker til noe skrevet av noen som ikke innehar den minste forståelse av emnet eller er det greit om man sier at flammen lever for noe annet er umoralsk? Endret 8. mars 2009 av Gronko Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 @Gronko: Jeg skjønte ikke helt spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Flammar har jo ein katabolisme. Det er jo berre nedbryting, og så vidt eg veit så bryt flammar ned organiske bindingar som berre juling. Anabolisme er det verre med, do. Men så har ikkje flammar replikasjon med arv. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 At en flamme ikke har anabolisme avfeide han som usaklig. Men jeg spurte om flammer bryter stoffene ned til monosakkarider, nukleotider og aminosyrer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nei, flamme dannar ikkje ATP eller protein så sjølvsagt ikkje. Flamme bryt ned dei bindingane til CO2, og det er ukontrollerte prosessar (ikkje enzym-styrt). Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Vil du svare på mitt spørsmål nå Pricks? Du har fortsatt ikke besvart mine. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Gi deg kis, hvilke spørsmål har jeg ikke besvart? Du ødelegger tråden når du systematisk hopper over spørsmål. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg venter på konkrete sitater og kilder på sitatene. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 1. Det er ikke et spørsmål. 2. Jeg har svart. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nei, du har ikke kommet med konkrete sitater og kilder. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jo, men ikke på de norske sitatene, og jeg har sagt at jeg ikke gidder å leite etter dem eller/og oversette dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå