KKake Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Vel, de siste dagene har denne tanken gått gjennom hodet mitt. Nemlig å ribbe en ødelagt Xbox 360 (åpnet, så ingen garanti) for innmat, og bygge en HTPC eller noe annet smått inne i den (filserver?). Hva tror dere om det? Hvilken deler ville dere brukt, og hvordan ville det blitt med kjøling? Også, noen som har bilder av en 360 innvendig, så jeg kunne få fikset meg skisser. Har nemlig ingen torx-nøkkel så jeg kan skru den opp selv nå Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hva med Lian Li PCXB01 Her har du også en skisse laget av Lian-Li, som viser hele prosessen steg for steg på hvordan du flytter innmaten fra Xbox 360 konsollen til PCXB01 kabinettet. http://www.lian-li.com/v2/en/microsite6/xb01user01.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg tror han mener at han vil bygge en PC inni et X360-kabinett, ikke en X360 i et PC-kabinett. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Ja, var vel egentlig det jeg mente. Lenke til kommentar
usb on a stiiick Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Bumper denne tråden da jeg har samme tanker i hodet.. noe nytt her, ble det no mekking av pc i en xbox 360 kabinett? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ser ikke ut som det ble noe av i og med at KongKake har holdt på med et annet prosjekt det siste halvåret. Han har dratt på ferie nå og etter det skal han være lærling i forsvaret om jeg ikke husker helt feil, så jeg vil tro det blir lite PC-modding på han i løpet av de to neste årene Om du ikke har sett den allerede kan du jo ta en titt på . Den er jo helt annerledes en Xbox 360, men det burde jo være en god inspirasjonskilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå