Sawhill Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei. sliter litt med å få opp hastigheten i Vuze, samt at det er en slik Smiley som viser helsen til torrenten i Vuze. Den forblir gul hele tiden, og da står det at man kan ha et NAT-Problem. Jeg har ordnet med Port-forwarding av den rette porten (tror jeg hvertfall) som jeg har satt til å bruke i Vuze. Har også fikset så jeg har static IP-adress som også er satt opp korrekt i Vuze. Likevel så får jeg kun denne Gule smilyen og når jeg kjører NAT/brannmurtest så får jeg denne feilmeldingen: Tester port 6881 ... NAT-feil - Connect attempt to XXX.X.XXX.XXX:52222 (your computer) timed out after 20 seconds. This means your port is probably closed. Hjelp. Noen? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du må nok fortelle mer om nettverket ditt Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Har nogenlunde samme problem. Får "NAT-feil - Invalid reply length (x.x.x.x:50000)" og gul smiley. Men selve NAT tegnet nederst er grønn og sier "NAT OK." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå