Gå til innhold

Kjøpe spill via PS Store

andriesa

Anbefalte innlegg

Hei har et lite spørsmål angående kjøping av spill på playstation store(sp3), når jeg logger meg inn å velger det spille jeg skal ha(tekken 5) så trykker jeg boy now, Å får ei melding som det står følgende

The monthly spending limit for this account has been reached

Spending Limit: kr 0.00

amount spent: kr 0.00

Så jeg går inn på Redeem codes og får melding om å skrive Playstation Network card number or promotion code???

HVA er det? Å hvor skal jeg skrive inn bank kort koden min(bruke visa) får å betale for spille som koster 199kr...

Har leita lenge på google å diverse forum men får ikke noe realt nyttig svar på hva jeg må gjøre for å betale for spillet så jeg kan laste det ned.

Takk for alle svar!!! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
gå ut av psstore og inn på kontostyringen.. der du velger master account osv.. Der kan du legge inn visa kortet ditt, og deretter bruke det til å kjøpe fra psstore.. easypeasy..

Jeg beklager, men jeg må jo være feete Nuub for jeg finn ikke Kontostyringen altså der jeg velger master accounts, Jeg prøvde å gå inn på (ps NETWORK / Konto administasjon/ også ser æ nr 2 så står det redeem codes å der får æ opp 3 felt æ må fylle ut et nr altså promotion code osv men det går ikke å skrive inn bank kort koden der...

Lenke til kommentar

Vil bare highjacke denne tråden. Har et enkelt spørsmål.

Hvis jeg vil endre kort jeg betaler med, da gjør jeg det på PS Network -> Konto Administrasjon -> Account Information ikke sant? Såpass tror jeg at jeg har forstått.

Men for å komme innpå der må jeg ha en kode som jeg selvfølgelig ikke husker. Er det noe sted man kan få sendt inn en mail o.l. for å få tilbake dette passordet?

Håper på raskt svar :)

Lenke til kommentar
Jeg beklager, men jeg må jo være feete Nuub for jeg finn ikke Kontostyringen altså der jeg velger master accounts, Jeg prøvde å gå inn på (ps NETWORK / Konto administasjon/ også ser æ nr 2 så står det redeem codes å der får æ opp 3 felt æ må fylle ut et nr altså promotion code osv men det går ikke å skrive inn bank kort koden der...

Ja det står jo rimelig bra forklart så du var nok litt vela trøtt når du letet :D

La meg forklare:

PlayStation Network -> Konto Administrasjon -> Her får du opp 4 valg. Og under den øverste som heter Account Information så står det spesifisert; "Edit account info, INCLUDING BILLING INFORMATION, sign-in id and your profile.

Også velger du Billing information selvsagt :)

Lenke til kommentar

Ja det står jo rimelig bra forklart så du var nok litt vela trøtt når du letet :D

La meg forklare:

PlayStation Network -> Konto Administrasjon -> Her får du opp 4 valg. Og under den øverste som heter Account Information så står det spesifisert; "Edit account info, INCLUDING BILLING INFORMATION, sign-in id and your profile.

Også velger du Billing information selvsagt :)

Hehe ja må ha vært ganske trøtt ;) Men Tusen takk for alle svar... No har jeg fått til, Å no er det full Gaming på G!!! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...