EspenFe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei. Skal ha ny telefon nå, og valget havnet på LG`s KU990. Etter dette må jeg ha et nytt abonnement, men hvilket? Uten noe, koster den 2195,- Med Djuice Nonstop koster den 699,- men betaler 299,- per måned. + Jeg er en ivrig bruker av sms. Her får du sende hvor mye sms du vil i måneden inkludert i prisen. Du får også bruke MSN og MMS gratis. + Billig (699) - Kanskje litt stiv månedspris for gutt 15år? YoungTalk : Med YoungTalk koster denne telefonen 1699,- + Man betaler 200,- i måneden, men dette bruker man opp ved å sende mms, sms, ringe. Altså, det man betaler i måneden, kan man bruke på telefonen. - Stiv pris på telefon. Så hvordan abonnement skal jeg velge? Er en ivrig SMS-bruker, ringer så og si aldri. Hadde Tele2 Mobil pluss før, fikk regninger på 800,- hver måned, det er drøyt. Legger ved 2 linker, en for hver av abonnementene: Djuice Nonstop Netcom YoungTalk MVH EspenFe Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 BUMP BUMP BUMP Lenke til kommentar
runel Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvor mye SMS sender du hver måned? Hvor mye ringer du? Hvor mye datatrafikk har du? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Hvor mye SMS sender du hver måned?Hvor mye ringer du? Hvor mye datatrafikk har du? Jeg ringer så og si aldri, det er veldig, veldig sjeldent. Er en jævel på sms. har ikke noe datatrafikk, tar det meste via datakabel -> pc Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 bump againbump againbump againbump againbump againbump againbump againbump againbump againbump againbump againbump againbump againbump againbump againv Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvor mye SMS sender du hver måned?Hvor mye ringer du? Hvor mye datatrafikk har du? Jeg ringer så og si aldri, det er veldig, veldig sjeldent. Er en jævel på sms. har ikke noe datatrafikk, tar det meste via datakabel -> pc Høres ut som Djuice Nonstop er veien å gå for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå