Gå til innhold

Koble til 3 skjermer til èn pc

sargox

Anbefalte innlegg

Jeg sitter nå med 2 stk 22" koblet til et XFX GeForce 8800 GTS 320 MB

Jeg tenker nå å skaffe en skjerm til, og lurer da på hvilke muligheter jeg har. Må jeg kjøpe enda et skjermkort? Hvis jeg gjør så, vil det da være å bare koble til en skjerm til i det nye kortet?

Hva med skjermer som benytter seg av USB. Er det bare å plugge inn, så har jeg tre skjermer koblet til pcen?

NOen som har erfaringer med flere skjermer koblet til? Hva anbefaler dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kortet du har har ikke støtte for mer enn to skjermer. Skal du ha flere så trenger du enten to skjermkort eller et kort som støtter mer enn to skjermer.

Ok, så med et nytt kort så blir det mulig å koble til en skjerm til? Må det være samme kort som jeg har fra før? Samme merke? Må du stå i sli?

Lenke til kommentar

SLI er å koble sammen to skjermkort til en skjerm forhøyere ytelse, det skal du ikke ha.

Husk på at ytelsen på den tredje skjermen vil stå i stil til skjermkortet du velger, men om det bare skal brukes til basic ting er et 8400 til et par hundrelapper bra nok.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
SLI er å koble sammen to skjermkort til en skjerm forhøyere ytelse, det skal du ikke ha.

Husk på at ytelsen på den tredje skjermen vil stå i stil til skjermkortet du velger, men om det bare skal brukes til basic ting er et 8400 til et par hundrelapper bra nok.

Hvordan virker det da? Hvis man skal Ha 3 skjermer på 2 skjermkort skal de ikke kjøres i SLI?

Lenke til kommentar

Hvordan virker det da? Hvis man skal Ha 3 skjermer på 2 skjermkort skal de ikke kjøres i SLI?

Jeg har markert et nøkkelord

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Jeg har markert et nøkkelord

Fant forklaring etter litt søking.. Trodde SLI hovedkort var til å kjøre to skjermkort i SLI og ikke som to seperate.. Man lærer noe nytt hver dag ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...