binko Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 I forhold til hva? Har vel bare erfaring med CoD2 av disse, men der er jo både singleplayeren og multiplayeren veldig bra. Medal of Honor har jeg også erfaring med, ikke akkurat Airborne, men tenker automatisk på god singleplayer, men tar jeg ikke helt feil, var vel Airborne av de verre? Eller var det European Assault? Uansett har jeg hørt Airborne har kort SP. Jeg vet du ikke blir skuffa av CoD2 i hvert fall. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jeg fikset ikke å like Airborne, og har enda mye igjen av spillet. COD 2 husker jeg godt enda som et kongespill. Ville valgt COD 2 selv Endret 4. januar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har spilt gjennom begge og kan prøve å gi ein god vurdering. MOH Airborne: Eg syns det var helt greit, men samtidig mye dårlig. Det dårlige e at det e lite spenning (syns eg), har sett det meste før (unntaket e den for så vidt ganske enkle fallskjermhoppingen som lar deg gå i stilling kor du vil på kartet), syns det e få våpen med (føler at utviklerene har glemt igjen mange viktige og kule vk2-våpen) og eg tolker at dette e et spill akkurat som senere Need For Speed-spill, blir mye reprise av gamle ting. Det gode e at det e svært god grafikk (unreal 3-motoren), godt belønningssystem (våpen blir oppgradert, for eks. Tommy gunnen får rekyldemper, 50-skudds trommel-mag, men oppgraderingene kommer i form av korleis du spiller mot tyskerene). Andre brae ting e at spillet har generelt gøye oppdrag, men kanskje litt lite "omfattende" for min del. Men utviklerene av spillet skal ha creds for å prøve noe nytt i serien (nettopp det med å hoppe i fallskjerm under oppdrag). Ellers må du nesten spille det selv eller kanskje se et par gameplay-videoer på youtube, anmeldelser e lurt å lese også, spesielt leseranmeldelser. CoD2: I forhold til Airborne, så syns eg CoD2 knuser det i grøften. Spillet e lengre, flere våpen og mer spennende og intenst (syns eg). I tillegg så får man spille både brite, russer og amerikaner i motsetning til Airborne som fokuserer på dei amerikanske fallskjermtroppene. Eg syns oppdragene i CoD2 e mye gøyere og underholdende og CoD2 har enda ein bonus, nemlig muligheten til å laste ned mange mods, veldig mange mods. Så levetiden e nok lengre for dei fleste. Når sant skal sies, så har eg ikkje prøvd multiplayer-biten på noen av spillene, men eg ser for meg at CoD2 kanskje e vinneren her med tanke at det e mer populært o.l. Så eg sier bare lykke til! Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Jeg liker de tradisjonelle skytespillene. Bryr meg mest om online og tenker på hvor bra det er.. Som sagt de eldre spillene hvor det er fokusert på deg og geværet.. Liker ikke de nye spillene med fly tanks osv.. Eller kanskje det bare er på oppdrag? Så jeg bryr meg vel mest om online-funksjonen. Hvis dere kan anbefale noen andre spill som er bedre. Så kom med det:) Endret 5. januar 2009 av davidisak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå