KimMG Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Dette er et bilde jeg tok på kypros i sommer. Jeg ble ikke så fornøyd så jeg redigerte litt i photoshop. Idéen bak bilde er å vise hvor mye mer spendene ting blir etter en tur gjennom photoshop. EXIF Model: NIKON D80 Shutter Speed: 10/8000 second F Number: F/5.0 Focal Length: 52 mm ISO Speed: 200 Date Picture Taken: Aug 2, 2008, 4:50:39 PM EDIT: La inn bildet skikkeligt nå Kim Endret 4. januar 2009 av KimMG Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Les retningslinjene for Bildekritikken. Jeg kommer ikke til å kommentere bildet før du har lest dem, og gjort det som de sier. Jeg tipper bildet er boikottet på grunn av at du bryter med en av de mest elementære reglene for å delta i BK. Men velkommen skal du uansett være, og jeg ser frem til at du gjør det riktige før en moderator stenger tråden for regelbrudd. Det er nemlig veldig enkelt å se at du har brutt reglene uten å overhode åpne tråden. Håper ikke du synes dette er en uvennlig mottakelse, men vi vil ha tingene gjort på riktig måte. Endret 4. januar 2009 av PMnormal Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Mener du som ferdig bilde og ikke et eksempel på etterarbeid før/etter? Som i at "det skal opp på veggen" slik? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg synes ikke vi skal kommentere bildet før det er lagt inn på riktig måte. Da kan det hende at trådstarter overser reglene, fordi han får den responsen han vil ha. Lenke til kommentar
KimMG Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg synes ikke vi skal kommentere bildet før det er lagt inn på riktig måte. Da kan det hende at trådstarter overser reglene, fordi han får den responsen han vil ha. jeg er enig, rett skal være rett. men jeg finner ikke en slett/steng funksjon, så vis noen kunne fortelle det eller at en admin kunne ha fikset det så ville det vært flott Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Du kan rapportere førsteinnlegget så stenger nok en mod tråden. Jeg og PMn svarte nok ganske samtidig på tråden. Jeg ville nok ikke svart om hans innlegg allerde sto der før jeg posta. Så er det også sagt, siden jeg får en kommentar om kommentaren min tenkte jeg det burde nevnes.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg synes ikke vi skal kommentere bildet før det er lagt inn på riktig måte. Da kan det hende at trådstarter overser reglene, fordi han får den responsen han vil ha. jeg er enig, rett skal være rett. men jeg finner ikke en slett/steng funksjon, så vis noen kunne fortelle det eller at en admin kunne ha fikset det så ville det vært flott Hvorfor vil du slette eller stenge tråden? Legg ut bildet på skikkelig måte i den tråden du allerede har etablert, dvs rediger førsteposten. Det er ikke mulig å slette eller stenge tråder for brukere. Det er fordi man ikke skal være allmektig eier av en tråd, for andre kan ha nytte av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå