Azaseth Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jess, som topic sier, så har jeg et problem med min lcd skjerm, (AMW eller noe). Når jeg skulle starte datan på nytt (flyttet på den), slo skjermen seg på, men slo seg plutselig av igjen etter loading screen til windows.. har tested med en annen data, og da fungerte det fint! > skulle bruke den andre til dual-screen! Endret 4. januar 2009 av Azaseth Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 har du lit mere detaljer om hvordan begge pc-en og begge skjermene var koblet samme. hvis det er forskjell på innstillingene på de to pc-en så forsøk å sette den som feilet til samme (eller så lik som mulig ) innstilling som den som fungerte Lenke til kommentar
Azaseth Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Har Pci-E, ati radeo 1950x (tror jeg...). Først skulle jeg prøve med den gamle AMW skjermen min, var da jeg bare kom til loading screen Deretter plugget jeg i den nye skjermen i samme utgang på skjermkortet, og da virket den nye fint! Prøvde senere å plugge AMW skjermen inn i den andre utgangen, men da ville den ikke slå seg på i det hele tatt! (var allerede i windows). Begge utgangene på skjermkortet er.. DvI? (eller kafan), men inngangen på AMW skjermen er AVG, så har en "omkobler" på skjermkortet til den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå