Gå til innhold

Kreatin & Protein


Anbefalte innlegg

Er nokså ny i dette med å prøve på sånne ting, pleier å trene vanlig med bare vann.. Så ikke klag om jeg høres for noob ut da ^^,

 

Har just bestilt: Whey Protein 3000g jordbær & kreatin 500g monohydrat..

 

Hva er negativt med monohydrat?

 

 

Kreatin først: Er det slik at jeg burde ta d "Morgen - Lunch - Middag og kvelds" når jeg ikke trener?

Å når jeg trener: Morgen - Lunch - Middag - 30 min før jeg skal trene - rett etter trening og middag? Hørtes ikke dette veldig mye? :S

 

Protein: Har vel ingen spørsmål om det, får bare håper det hjelper bra for treningen å alt :D

 

Har dere noen gode tips for noe annet så vil jeg gjerne

Er fryktelig liten og tynn. Alt som hjelper for å bli større å sterkere :)

 

Tenker ikke på noe dop som steroider eller noe sånn kødd. Skal Ha noe som er lovlig..

Penger er ikke spørsmålet ;)

 

- Takk på forhånd -

Endret av Buldex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er negativt med monohydrat?

Monohydrat er det eneste kreatinet som har hatt en bevist effekt på treningen, og er faktisk som regel billigere enn mye annet. Samtidig som det smaker minst mulig, så ville anbefalt monohydrat på det varmeste :) (men effekten av kreatin kan være veldig individuell, så ikke forvent en superduper økning)

 

Rekkefølgen av hvordan du skal innta kreatinet er vel ikke så nøye, men har hørt at du får en viss økning i energi om du tar litt, en halvtime før trening. Bare prøv å få i deg 10-15g daglig, eventuelt 10g før trening og 5 etter. Husk å drikke masse vann, hver dag.

 

Proteinet er det mange som faktisk ikke skjønner seg på. Og glemmer at det er et kosttilskudd. Det vil si at du skal ta det samtidig som du har et balansert og oversiktlig kosthold.

 

Vil du vokse så er første steget å få en oversikt over hva du putter i deg hver dag.

Prøv å ligge på en 2/3xVekten din i proteiner (gram), daglig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...