Swafty Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er det ikke folk som er lei av gamle "halla" eller "hei" eller likne ting på msn? gøyere med noe som "hellu" og "sneiks" istedenfor snakkes.. Har dere noen morsomme eller kule lines? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hmm, sier som regel: "Yo" "Hoi" "Jasså" Og som hade sier jeg somregel "adios" "heeeeeei" "harre" Eller så bare stikker jeg Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 adios bruker jeg og i ny og ne Harre var ny.. Jasså som istedenfor hei virker litt sånn negativt på en måte Yo er brukt for mye her Hoi var fet (Y) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 På MSN o.l. er jeg søren ikke sikker. Men i det virkelige liv så har jeg da noen favoritter. På "hei": - LOL - Næmmen! - Jasså! - Deer! Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Haha, morsom tråd. Bruker: "Eyh" og "Sneiks" vanligvis Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Se Det! Waaaazzzzaaap Hello Tjenar Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Skriver som regel lo. Lizzom zå lett å tazte. Og pga. disse to. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hyperio: Jeg pleier å skrive (og si IRL) "lo bob". "Heisann, hoppsann" er også en hyggelig start på en snakk. Endret 4. januar 2009 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Morsom tråd. Som hei: aell yo sup? soup? javell javellkjell what up? Som hade: cu laters snakkes speaks ser prates Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg, og mange jeg kjenner, sier nesten alltid bare "a". Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) "Sneiks on a plein" kan man også si Endret 4. januar 2009 av Henrikenn Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei på msn er, zap? eller zup? eller klassiske, skjer?/skjera? ellers kan bruker jeg heisann og hallais, både på nett og irl. Hallais pleier å få fram smilet blant de andre som jobber i samme bygg som meg, men som ikke jobber i samme avdeling fordi de er vant til den Lenke til kommentar
floww Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 irl bare nikker jeg til folk, får øyekontakt på msn osv pleier jeg faktisk å starte samtaler med en eller annen funky smiley. er det noen andre som starter så svarer jeg med "hej [insertkallenavn]" til jenter, eller "yo floww" til alle gutter. avslutter med "ses" eller "hej då" Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Høy! Hoy! Yo! jØ! Snakkes Sneiks Hade God natt Hallo (litt intern med en kompis, som bruker å si hei når han går) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Smell you later fungerer også, og jeg starter ofte en chat med et punktum eller asdf bare for å få chatten i gang og hoppe over kjedelige formaliteter. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hai,bai, yu, vi prekas, lo', sup, laters, ey...ehm ja de fleste var tatt så...ja. Endret 4. januar 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg bruker vanligvis 'oizu', som er den japanske uttalen for 'yo'. Det er min dog, så håper jeg får litt credit om noen stjeler vanene mine Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei: Yoho Joho Yoo Jaha Jippi Hade: Cyaa Stikker Snakkes Prats Later man Og til jenter blir det vell mest "Heiia [kallenavn]" på MSN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå