Zodihax Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Når jeg spiller av musikk fra min pc til stereoanlegget mitt, så kommer det en lav suselyd sammen med musikken. Den er ikke spesielt høy, men fortsatt irriterende når du første begynner å høre på den. Også er lyden fra alle andre kilder (TV, iPod) desidert mye høyere enn lyden fra pcen, når jeg spiller av på høyttalerne. Hva kan være problemet? Kabelen, lydkortet eller bare Windows (har enda ikke giddet å boote til linux og sjekke om det funker bedre der)? Endret 4. januar 2009 av Zodiiac Lenke til kommentar
Star Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Erfarer at det som ofteste er kabelen dersom du bruker litt "cheap" 3,5 jack til RCA... Er lydkortet integrert på hovedkortet? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Erfarer at det som ofteste er kabelen dersom du bruker litt "cheap" 3,5 jack til RCA... Er lydkortet integrert på hovedkortet? Er ganske grei lyd på headsettet mitt når jeg bruker det på PCen. Lydkortet er integrert ja, men er særdeles bra lyd til å være integrert om jeg får si det selv. Hovedkortet er av typen: https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321779. Er billig kabel ja, har du noen andre typer (helst ikke for dyre) å anbefale? Endret 4. januar 2009 av Zodiiac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå