Gå til innhold

Trenger ny pc, bærbar eller stasjonær?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Akkurat blitt ny bruker her, og må nå kjøpe en ny data. Orker ikke mer av denne pcen jeg bruker nå, med 160GB Harddisk og 1,9Ghz. Den har faktisk klart å data crasha to ganger på en uke! Pcn jeg skal kjøpe kan være bærbar eller stasjonær. Det jeg vil ha er en pc som tar mange spill, f.eks cod4 og 5, Ikke nødveindigvis på høyeste grafikkinnstillingene, men vil ikke at det skal lagge! Den pcn jeg bruker nå lagger på FM09 og CSS! :thumbdown: . Har bare ett budsjett på maks 6,0 k så om noen kunne finne en grei bærbar til omntrent denne prisen, eller ha vært kjempegrei å sette sammen enn byggepc til denne prisen hadde det vært topp! Har ingen deler, så alt må inkludere av hva jeg trenger [skjerm, osv.]

Jeg har ikke peil på data! Derfor jeg spør ;p

Dette må pcn ha/klare

- Kunne kjøre de nyeste spillene greit, f,eks CODWAW og COD4, FM09, FIFA09 [Helst lite eller ingen lagg]

- Kan bruke den til skolearbeid

- Ha minimum 250 GB Minne og 2.10GHZ og helst om det er mulig til den totale summen på datan. Få med et grafikkort over 156MB!

TAKK [om noen gidder å svare] Laga et anna emne istad, men det ble bare surr der. SOm sagt, jeg er ny her, og helt uten datakompetanse i det hele tatt!

PS; Har sett på denne her, men vet ikke om den er nok til hva jeg ønsker..;

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...oductTabcontent

HVA ER DET SVAKE/STERKE SIDENE TIL MASKINEN? Kan jeg kjøre nyeste COD OG COD4 uten lagg på feks medium grafikknivå?

Endret av Liverbirds
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...