ccalz Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 heisann, jeg får ikke til å laste inn en eldre versjon en min nåværende 1.8.1 utorrent,når jeg sletter den i add remove programs og mappen i app data,så får jeg fortsatt 1.8.1 når jeg starter 1.7.7 installen. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du finner alle versjoner av nesten alle gratis apps på filehippo.com, der kan du se i lista. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Du finner alle versjoner av nesten alle gratis apps på filehippo.com, der kan du se i lista. der ligger de. og på oldversion.com http://oldversion.com/program.php?n=utorrent Endret 4. januar 2009 av Danielsm Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 jeg har den eldre versjonen, mitt problem er at når jeg prøver og installere den,så kommer det avlikevell at det fortsatt er den nye. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) jeg har den eldre versjonen, mitt problem er at når jeg prøver og installere den,så kommer det avlikevell at det fortsatt er den nye. Du sjekker versjonsnummer i utorrent? Endret 4. januar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå