marti9 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei. Jeg fikk, sammen med mine brødre, Nintendo Wii (inkl. Wii sports)og Big Beach sports (i tillegg til ekstra Wii remote og nunchuck) til jul. Jeg har nå spilt spillene en god del, og har en del spørsmål, og erfaringer. Jeg vet om noen hint og tips. Du får f. eks sølvhansker etter å ha slått "boksekongen" Matt i boksing og diamant-bowlingkule når du er "pro" i bowling (har nådd 1000 poeng). (jeg kommer ikke på alle nå, men si fra om du ønsker at jeg nevne noen flere) Men jeg har et spørsmål også: - Går det an å spille en mot en på tennis? (jeg tror ikke det går selv, men det hadde vert kult om det gikk) Har du noen hint, tips eller spørsmål, så vennligst skriv dem her. Jeg skal prøve å svare på eventuelle spørsmål så godt jeg kan. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 På tide å legge fra seg wii sports og starte å spille Super Mario Galaxy Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 På tide å legge fra seg wii sports og starte å spille Super Mario Galaxy Har du Wii Sports? Og Super Mario Galaxy? Kan du fortelle litt om sistnevnte? Og kanskje du har noen tips til Wii Sports? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du kan spille en mot en i tennis ja... ingen problem. Husker bare ikke hvordan en gjorde det siden jeg ikke har hatt på wii-en på en god stund Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Du kan spille en mot en i tennis ja... ingen problem. Husker bare ikke hvordan en gjorde det siden jeg ikke har hatt på wii-en på en god stund KUUULT. Kan du prøve å finne ut av det? Tusen takk Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du kan spille en mot en i tennis ja... ingen problem. Husker bare ikke hvordan en gjorde det siden jeg ikke har hatt på wii-en på en god stund Sikker på dette? Har aldri sett noe valg for annet en 2 vs 2. Og trådstarter, alle som eier Wii har Wii sports, men tror ikke så mange har brukt veldig med tid på det. Er ikke veldig givende i lengden synes nå jeg, så ser mest på det som en grei demo av maskina. Mario Galaxy ble nok mest nevnt da dette er et spill som opptar veldig mange fler, og flere har mer å diskutere Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Du kan spille en mot en i tennis ja... ingen problem. Husker bare ikke hvordan en gjorde det siden jeg ikke har hatt på wii-en på en god stund Sikker på dette? Har aldri sett noe valg for annet en 2 vs 2. Og trådstarter, alle som eier Wii har Wii sports, men tror ikke så mange har brukt veldig med tid på det. Er ikke veldig givende i lengden synes nå jeg, så ser mest på det som en grei demo av maskina. Mario Galaxy ble nok mest nevnt da dette er et spill som opptar veldig mange fler, og flere har mer å diskutere Jeg har hørt at det går an å velge ulike instillinger med "1" og "2" på Wii remote'en, men om det går an å velge en mot en der, det vet jeg ikke. Og jeg skal nok skaffe meg Mario Galaxy om en stund, ja. Har noen her erfaringer med Wii Mario Kart? Anbefaler dere det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Mario Kart Wii er kjempemorsomt og underholdende. Hvertfall multiplayer. Galaxy er best singleplayer, da 2player funksjonen bare er der for pynt. Selv skjønner jeg ikke helt hvordan Galaxy fikk så gode karakter over alt. Spillet er bra, men ikke noe nytt til sjangenren, utenom at brettene er designet etter planeter. Gå for Mario Kart Wii. Brawl er også noe du kan vurdere, selv skjønte jeg heller ikke karakterene fra anmeldser her. Elendig slossing, ok grafikk. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 for en mot en tennis, prøv å trykke på de to midterste spillerne når antall runder velges (1, 3 eller 5). trykk til det kommer spørsmålstegn eller noe annet. når denne delen loades (der du velger runde) kan du holde inne 2 knappen på remoten for å få blå bane. skal gå å få rød, blå, grønn eller gul bowlingkule og, ved å holde inne en av knappene på styrekorset, men husker ikke når. trykk 1 og 2 i baseball for å skifte mellom over- og underarmskast. Lenke til kommentar
clide Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Mario Kart Wii er kjempemorsomt og underholdende. Hvertfall multiplayer.Galaxy er best singleplayer, da 2player funksjonen bare er der for pynt. Selv skjønner jeg ikke helt hvordan Galaxy fikk så gode karakter over alt. Spillet er bra, men ikke noe nytt til sjangenren, utenom at brettene er designet etter planeter. Gå for Mario Kart Wii. Brawl er også noe du kan vurdere, selv skjønte jeg heller ikke karakterene fra anmeldser her. Elendig slossing, ok grafikk. Hvordan er Galaxy oppbygd? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hva tenker du på? Er fortsatt gode gamle Mario stilen. Tenk Mario 64, istede for slottet så er den byttet ut med noen søte planeter. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvordan er Galaxy oppbygd? SMG ligner på de gamle 3D-spillene i både oppbygning og gameplay. Man må samle stjerner for å åpne opp nye baner. Den største forskjellen er at banene er mer lineære i SMG enn i SM64. Man hopper som oftest fra planet til planet når man er inne i de forskjellige levelene. Spillet har dog et par store leveler som åpner for utforskning. SMG er for øvrig denne generasjonens beste spill for min del. Jeg har spilt mange spill til Wii og 360, men det er ingen andre som har matchet spillegleden jeg har fått ut av SMG. Det er et must for Wii-eiere, og de som ikke har det ennå fortjener(nesten) å bli pisket. istede for slottet så er den byttet ut med noen søte planeter. "Romstasjonen" er vel strengt tatt SMG's svar på slottet fra SM64. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja, sånn sett. Men tenkte de rommene i slottet var byttet ut med småe planeter. Lenke til kommentar
clide Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvordan er Galaxy oppbygd? SMG ligner på de gamle 3D-spillene i både oppbygning og gameplay. Man må samle stjerner for å åpne opp nye baner. Den største forskjellen er at banene er mer lineære i SMG enn i SM64. Man hopper som oftest fra planet til planet når man er inne i de forskjellige levelene. Spillet har dog et par store leveler som åpner for utforskning. SMG er for øvrig denne generasjonens beste spill for min del. Jeg har spilt mange spill til Wii og 360, men det er ingen andre som har matchet spillegleden jeg har fått ut av SMG. Det er et must for Wii-eiere, og de som ikke har det ennå fortjener(nesten) å bli pisket. istede for slottet så er den byttet ut med noen søte planeter. "Romstasjonen" er vel strengt tatt SMG's svar på slottet fra SM64. Takker...dette må jeg bare ha!! Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Mario Kart Wii er kjempemorsomt og underholdende. Hvertfall multiplayer. er best singleplayer, da 2player funksjonen bare er der for pynt. Selv skjønner jeg ikke helt hvordan Galaxy fikk så gode karakter over alt. Spillet er bra, men ikke noe nytt til sjangenren, utenom at brettene er designet etter planeter. Gå for Mario Kart Wii. Brawl er også noe du kan vurdere, selv skjønte jeg heller ikke karakterene fra anmeldser her. Elendig slossing, ok grafikk. Takker for alle svar. Er det noen som har flere tips eller "cheats"? Det blir nok SMG jeg går for og muligens Mario Kart Wii senere også. Endret 4. januar 2009 av marti9 Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) for en mot en tennis, prøv å trykke på de to midterste spillerne når antall runder velges (1, 3 eller 5). trykk til det kommer spørsmålstegn eller noe annet. når denne delen loades (der du velger runde) kan du holde inne 2 knappen på remoten for å få blå bane. skal gå å få rød, blå, grønn eller gul bowlingkule og, ved å holde inne en av knappene på styrekorset, men husker ikke når. trykk 1 og 2 i baseball for å skifte mellom over- og underarmskast. Tusen takk. Dette må jeg prøve. For å få rød, blå, grønn eller gul bowlingkule holder du inne "piltastene" når skjermen er svart når rett for du kommer til bowlinghallen. Opp: Blå. Høyre: Gull. Ned: Grønn. Venstre: Rød. Jeg skal prøve det med en mot en. Men velges ikke to tilfeldige spillere som ligger inne fra før av da, i tillegg til meg og en annen? Endret 4. januar 2009 av marti9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå