Gå til innhold

[Løst]Full sier du?!

Svirre91

Anbefalte innlegg

Hadde fest hos dama mi for et par dager siden, og jeg skulle ta det med ro med drikkinga (som alltid)...:p men den holdninga blei det fort slutt på...xD hel flaske med koskenkorva (21%) og shoota et halvt glass med 60%...det gikk som det gikk desverre...pinlig i ettertanke...:p

Tror jeg var i "lykkerus" mens jeg tok det glasset, for jeg husker ikke hva det var oppi når jeg drakk... :whistle:

Og det værste av alt..: dagen etter skulle og fader'n skifte bremsecallipere foran på bilen på tidlig ettermiddagen... :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke det siste dær...

Sikkert

Hadde fest hos dama mi for et par dager siden, og jeg skulle ta det med ro med drikkinga (som alltid)...:p men den holdninga blei det fort slutt på...xD hel flaske med koskenkorva (21%) og shoota et halvt glass med 60%...det gikk som det gikk desverre...pinlig i ettertanke...:p

Tror jeg var i "lykkerus" mens jeg tok det glasset, for jeg husker ikke hva det var oppi når jeg drakk... :whistle:

Og det værste av alt..: dagen etter skulle fader'n og jeg skifte bremsecalipere foran på bilen på tidlig ettermiddagen... :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
hel flaske med koskenkorva (21%) og shoota et halvt glass med 60%.

Mulig en jente på 14 som veier rundt 50 kg blir full av dette. Er jo ikke nok til å bli brisen en gang.

hvis det en 1 liter med 21% har det nok sin virking på en normal person. Men en som drikker seg dritings hver helg/dag må sikkert ha mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...