Svirre91 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hadde fest hos dama mi for et par dager siden, og jeg skulle ta det med ro med drikkinga (som alltid)... men den holdninga blei det fort slutt på...xD hel flaske med koskenkorva (21%) og shoota et halvt glass med 60%...det gikk som det gikk desverre...pinlig i ettertanke... Tror jeg var i "lykkerus" mens jeg tok det glasset, for jeg husker ikke hva det var oppi når jeg drakk... Og det værste av alt..: dagen etter skulle og fader'n skifte bremsecallipere foran på bilen på tidlig ettermiddagen... :!: Lenke til kommentar
Robols Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Si meg en ting. Er du full nå også? Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Si meg en ting. Er du full nå også? Nei, nei... Sitter bare å kjeder vettet av meg...xD *tidsfordriv* Fester kanskje 2-3 ganger i året for å si det sånn... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 jeg tenkte akkurat det samme som Jompa. når jeg leste det her Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ååå så morsomt<3<3<3<333<333333333333333 Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Koselig da, Svirre91 Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Skjønner ikke det siste dær... Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Skjønner ikke det siste dær... Sikkert Hadde fest hos dama mi for et par dager siden, og jeg skulle ta det med ro med drikkinga (som alltid)... men den holdninga blei det fort slutt på...xD hel flaske med koskenkorva (21%) og shoota et halvt glass med 60%...det gikk som det gikk desverre...pinlig i ettertanke... Tror jeg var i "lykkerus" mens jeg tok det glasset, for jeg husker ikke hva det var oppi når jeg drakk... Og det værste av alt..: dagen etter skulle fader'n og jeg skifte bremsecalipere foran på bilen på tidlig ettermiddagen... :!: Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) ahaaa!.. Jeg klarte selfølgelig å ignorere "og jeg" Edit: eller nei.. d står jo ikke det xD samma det Endret 5. januar 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hyggelig! Bra du koser deg! Hadde jeg bare festet 2-3 ganger i året hadde jeg ikke tatt det med ro med drikkinga, så du gjorde det rette kamerat Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Hva faen liksom. Fritidsproblemer kaller man dette... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Og hva så? Du drakk jo ikke engang mye. Du shotta ikke engang noe skikkelig sterkt. Hva er egentlig målet med denne tråden? Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) HVa er så jævlig fett med å skryte av å ha drukket/være full? Er man egentlig i stand til å innrømme det da? Som oftest virker det som det kun fortelles for å være kul, osv. Endret 11. januar 2009 av doedskvad Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 hel flaske med koskenkorva (21%) og shoota et halvt glass med 60%. Mulig en jente på 14 som veier rundt 50 kg blir full av dette. Er jo ikke nok til å bli brisen en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 hel flaske med koskenkorva (21%) og shoota et halvt glass med 60%. Mulig en jente på 14 som veier rundt 50 kg blir full av dette. Er jo ikke nok til å bli brisen en gang. hvis det en 1 liter med 21% har det nok sin virking på en normal person. Men en som drikker seg dritings hver helg/dag må sikkert ha mer. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 HVa er så jævlig fett med å skryte av å ha drukket/være full? Er man egentlig i stand til å innrømme det da? Som oftest virker det som det kun fortelles for å være kul, osv. Du kan aldri har vært full, så klart man er i stand til å innrømme det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Du påstår at du ble megafull av ei flaske 21% og et halvt glass 60%? Ikke imponert. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Du påstår at du ble megafull av ei flaske 21% og et halvt glass 60%? Ikke imponert. Og hva skal så til for å imponere herren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå