bernini Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Har en 120 gb hd. Den er delt opp i c: (30gb) og e: (82gb). Nå har jeg lyst å formateere men jeg har selvfølgelig lagt all software på d:, ikke spør hvorfor. På d: har jeg også en downloads mappe på 40 gb + pluss noe annet rask jeg vil beholde. Derfor kan jeg ikke formateere både d: og c: uten å miste det. Etter formateering vil jeg ha 15 gb c: med windows og software og d: (95gb) til downloads Har funnet 3 løsninger: 1. Overføre det jeg skal beholde til en annen, men problemet er at jeg ikke har noen med nok plass tilgjengelig nå. 2. Slå sammen restreende plass på c: og d: til en ny partisjon der jeg legger det jeg vil beholde og så formateerer jeg c: og d: og etterpå lager jeg det til to partisjoner igjen. 3. Kjøpe ny hd. Enklest, men har ikke råd Så ut i fra min veldig rotete forklaring , hva bør jeg gjøre? Kom gjerne med forslag Lenke til kommentar
Rawkus Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 last ned partition magic du... der kan du mekke og årne mye rart Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 men ta backup folk har mistet data med rezise funksjonen Lenke til kommentar
bernini Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 har partition magic... tenkte at det skulle være siste mulighet, er så lett at alt går skeis . Men tror ikke det er så mye annet å gjøre igrunn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå