bokhylle Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hei! Da jeg dro ut i sted la jeg pcen stå på, men når jeg kom hjem hadde det vært noen å skrudd den av. Og da jeg startet opp pcen igjen brukte den svært lang tid på å starte opp. Når jeg hadde fått kommet inn i windows fikk jeg opp denne feilmeldingen: "Finner ikke C:\progra~1\INSTAL~1\{D5068~1\setup.exe. Kontroller at du skrev navnet riktig, og prøv på nytt. Hvis du vil søke etter en fil, klikker du startknappen og deretter Søk." Og etter dette kan jeg ikke se oppgavelinjen. Jeg ser bare en liten bit stikke opp. + at pcen ble lite villig til å jobbe. Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Takk for svar. Endret 4. januar 2009 av bokhylle Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Løste det allerede. Dumme meg som lager tråd uten å ha prøvd alt først. Fikset det ved å starte med "Sist fungerende" (husker ikke helt hva den heter ^^). Endret 4. januar 2009 av bokhylle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå