Gå til innhold

Hvor ofte over et kortere tidsrom har du reinst Windows?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mine verste to dager var når eg først la inn win98, win2k og mandrake for så å oppleve at disken døde.... :evil:

måtte legge i alt på nytt på den andre disken min...

6 OS på to dager... fulltidsjobb....

men som dei fleste veit er det innstallasjon av program og driverer som tek mest tid... (var det nokon som sa restart???) :grumpy:

eg har derfor to image... eit med kun winxp, og eit med winxp, driverer og "vanlige" program....

:woot: gjer ein dags arbeid på eit kvarter :woot:

brukar forresten driveimage, meget bra...

Lenke til kommentar

Siden jeg la inn W2000 Pro i fjor høst har jeg ikke gjort hverken reinstallering eller formatering.

WXP Pro har jeg hatt i et par måneder uten noe format eller reinstallering der heller......

Selv med min W98SE formaterte jeg vel tilsammen 3 ganger fra 1999 til 2002..............:-)

Lenke til kommentar

Formatterte seinest i dag grunnet installasjon av nytt hovedkort. Ellers har jeg formattert 3 ganger etter årsskiftet grunnet forskjellige problemer. Fantastisk nok hadde jeg XP gående i over et år fra høsten 2001 til høsten 2002 uten noen formattering. Men der ble jo litt klabb og babb på slutten, da... :)

Lenke til kommentar
...men hvis du lager image av en partisjon så kan du fjerne alle pasrtisjoner på disken og kjøre inn image, burde funke da (du må ikke ha endret på hw og slikt etter du lagde bildet da... vet ikke hvordan det går da, er jo bare å prøve

Er en av de som "er vokst opp med Win98se" - kjenner de fleste snygerne på OS'et og noen triks - halvannet år nå på 2, nesten identiske og moderat overklokka maskiner uten reinstall... vel eh, er ihvertfall ny pers 8)

Du nevner endring av hardware, tror det verste er endring av firmware/ bios etter image, kan føre til tap av enheten etter re-in-from-image. Har ikke prøvd, men så sier ryktene - virker logisk ?

.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...