furiousanimal Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei! Jeg er en som sliter litt med huden, har en del kviser som mange andre også sliter med. Jeg spurte på apoteket da, og der anbefalte de meg en krem, basiron heter den. Denne kremen har jeg nå brukt en god stund, og jeg merket jo at den hjalp. Først fikk jeg høre at kremen var blekendes for håret visst man kom borti der, men så en dag spurte jeg min mor om hun kunne kjøpe basiron til meg når hun var på butikken en dag da. og når hun kom hjem, hadde selgeren i kassen sagt at man må være ops på den blekende effekten av basiron. og da mente min mor at hun hadde ment huden? så nå har jeg sluttet å bruke det en stund da, har ikke merket det, men er det sant at man blir blekere i huden av å bruke basiron også? å ikke bare i håret. så visst dere som bruker det selv kunne svart meg på dette, om det er bare en misforståelse eller om det er sant vil jeg gjerne vite det. For jeg er igrunn ganske blek i huden fra før.. så vil ikke akkurat bli enda blekere. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Du blir ikke blekere i huden av Basiron. Det stemmer at du kan bli gul i håret dersom håret kommer i kontakt med kremen. Du kan i tillegg til dette ødelegge fargen i klær på samme måte. Basiron kan gjøre deg litt rød i huden, da kremen er ganske kraftig, noe som kan gi en litt "varm" effekt på huden. Helt normalt, og det går over så snart du slutter å bruke kremen. Men nei, du blir ikke blekere i huden av den. Edit: Bruker ikke Basiron per i dag, men gjorde det mye før når jeg var plaget med uren hud. Endret 4. januar 2009 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Du blir ikke blekere i huden av Basiron. Det stemmer at du kan bli gul i håret dersom håret kommer i kontakt med kremen. Du kan i tillegg til dette ødelegge fargen i klær på samme måte. Basiron kan gjøre deg litt rød i huden, da kremen er ganske kraftig, noe som kan gi en litt "varm" effekt på huden. Helt normalt, og det går over så snart du slutter å bruke kremen. Men nei, du blir ikke blekere i huden av den. Edit: Bruker ikke Basiron per i dag, men gjorde det mye før når jeg var plaget med uren hud. Yeeay da kan jeg nå begynne å bruke den igjen da. Bra! Foretrekker egentlig å sole meg, det pleier å hjelpe veldig, men nå er det ikke alltid så mye sol her jeg bor, så bra at det er noe man kan bruke isåfall. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 ......... Basiron inneholder Benzylperoxid, et oksiderende middel. Ja, det bleker hårene og klærene, men, øker bare hudcelleproduksjon i huden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå