Beges Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Husker ikke helt når brusen forsvant, men drakk den av og til rundt tusenårsskifte, mener jeg! Brusen kom i halvlitersflasker så vidt jeg husker, og var gjennomsiktig. Etiketten var sort, og logoen var en slags fire ruter, satt sammen i et kvadrat på høykant. Husker hverken hvem som produserte den eller hva den het, men tror det var noe med "Soda" ( ). Husker ikke helt smaken, men minnet litt om noe sitronopplegg, tror jeg. Vannvittig god! Ble solgt bare i noen få automater og noen få butikker, så vidt jeg husker. Om noen andre kan erindre noe om en liknende brus som det jeg beskriver, så post i vei Endret 4. januar 2009 av Beges Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jeg husker vagt hva du mener! Skal prøve google litt, husker den ble solgt sammen med bringebærbrusen, love brusen og de typene på SPAR Edit. JEG FANT, JEG FANT! Flux soda er brusen, fra berentsens bryggeri Endret 4. januar 2009 av JeepersCreepers Lenke til kommentar
Beges Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) DU ER MIN HELT Nå, finnes den å kjøpe lenger? Har sendt en mail til bryggeriet i håp om at de kan fortelle meg om utsalgssteder her i byen Igjen: TUSEN TAKK, JeepersCreepers! Endret 4. januar 2009 av Beges Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har ikke sett den på mange år! Grunnen til at jeg husker den er at jeg aldri kjøpte den, nå fikk jeg veldig lyst å smake den Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fortell når du får svar! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Fankern. Hei, Takk for hyggelig forespørsel! Det er vi som lager Flux Soda, men vi er en lokal produsent i Egersund på sørvest landet så vi leverer dessverre ikke i ditt distrikt. Kanskje du tar turen til Rogaland? J Mvh xxxxxxxxxxxxxx Berentsens Brygghus AS Lenke til kommentar
Beges Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Guess where I lives. Heldige svin. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Beges, hvor bor du ? Har foreldre som bor en halvtime fra egersund, bodde der tidligere, men har flytta pga studier Lenke til kommentar
Beges Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Beges, hvor bor du ? Har foreldre som bor en halvtime fra egersund, bodde der tidligere, men har flytta pga studier Trondheim, som er et stykke unna Egersund, så vidt jeg vet :/ Lenke til kommentar
QBab Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Den brusen var epic. Jeg savner den. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Trur eg skal ta meg ein tur nedover og leite etter den og love - brusen. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Skal huske på å kjøpe disse når jeg er hjemme, Citron, Asina, love og ikke minst fluxen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Oh...denne brusen fikk jeg tak i da jeg bodde på Stord. Love var best, med bringebær på en flott andreplass....Lagde de en sånn Cola også, som ikke var så fortreffelig som de andre? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 RC cola var langt ifra knall Asina Citron Love Bringebær var de som rulet gata ! Lenke til kommentar
KatrineBK Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Roma Mineralvannfabrikk i Lillestrøm produserer også Flux Soda. De kjører den til og med på døra til deg Sjekk www.roma.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Real bump, men tror den er å finne på noen meny. Tror også forskjellige idrettshaller har den, men de er ganske drøye i pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå