Gå til innhold

[LØST] Leter etter Flux Soda

Beges

Anbefalte innlegg

Husker ikke helt når brusen forsvant, men drakk den av og til rundt tusenårsskifte, mener jeg! Brusen kom i halvlitersflasker så vidt jeg husker, og var gjennomsiktig. Etiketten var sort, og logoen var en slags fire ruter, satt sammen i et kvadrat på høykant. Husker hverken hvem som produserte den eller hva den het, men tror det var noe med "Soda" ( :p ). Husker ikke helt smaken, men minnet litt om noe sitronopplegg, tror jeg. Vannvittig god!

Ble solgt bare i noen få automater og noen få butikker, så vidt jeg husker. Om noen andre kan erindre noe om en liknende brus som det jeg beskriver, så post i vei :p

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker vagt hva du mener! Skal prøve google litt, husker den ble solgt sammen med bringebærbrusen, love brusen og de typene på SPAR

Edit.

JEG FANT, JEG FANT!

Flux soda er brusen, fra berentsens bryggeri

fluxsoda.jpg

Endret av JeepersCreepers
Lenke til kommentar

DU ER MIN HELT :D

Nå, finnes den å kjøpe lenger?

Har sendt en mail til bryggeriet i håp om at de kan fortelle meg om utsalgssteder her i byen :p

Igjen: TUSEN TAKK, JeepersCreepers!

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Fankern.

Hei,

Takk for hyggelig forespørsel!

Det er vi som lager Flux Soda, men vi er en lokal produsent i Egersund på sørvest landet så vi leverer dessverre ikke i ditt distrikt. Kanskje du tar turen til Rogaland? J

Mvh xxxxxxxxxxxxxx

Berentsens Brygghus AS

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
Gjest Slettet+5132

Real bump, men tror den er å finne på noen meny. Tror også forskjellige idrettshaller har den, men de er ganske drøye i pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...