Gå til innhold

Amobil fortsetter i samme gamle stil!


Anbefalte innlegg

Og der er missbruk av makt og overgrep mot ytringsfriheten en dagligdags affære. At moderatorne som er aktive her ikke griper inn, skyldes ene og alene det faktum at de er gamle "venner" av de som missbruker forumet. For forumet er oppbygd på en regel; at det er ett mobilmerke som gjelder, og nåde den som sier noe annet. Men det som er interessant å merke seg, er hvor enkelt det er for enkelte miljøer her på forumet å kvitte seg med en plagsom kritiker. Sist ble jeg med på drittslenging i en tråd, og gjett hvor mange som ble utestengt. Nja, tipper du har gjettet det nå, kun en. Og det var personen som ikke hadde Nokia som sin personlige Gud.

Jeg har prøvd å sende klage i hytt og pine, etter å ha drevet detektivarbeid for å finne rette e-postadresse å sende klagen til, for jeg fikk ingen informasjon da jeg ble utestengt. Men svaret jeg får er tilnærmet; Mods=Gud, så vi driter i hva du sier. Jeg har nå bedt om at min brukerkonto blir slettet fra dette useriøse nettstedet, slik at jeg kan registrere meg på andre deler av HW-nettverket, som har en mye mer seriøs profil enn amobil, men har ikke mottatt svar fra moderatorne på min henvendelse.

Slik amobil driver sitt forum, eller rettere sagt, slik moderatorne på amobil oppfører seg, strider mot norsk lov om ytringsfrihet, og de kan gjerne gjemme seg bak forumregler og annet svada, men sannheten er at har du "rette mening" kan du slenge så mye du vil med leppa, men har du ikke denne "troen" så skal du jaggu veie dine ord før du poster dem.

At ikke forumstyret på HW.no snart tar affære er meg et mysterium, men jeg har forstått såpass, at kameraderi er vel dyrket og vel pleid, her på forumet.

Nå får jeg sikkert livsvarig utestengelse og mer til, men det kunne egentlig ikke bry meg mindre, for så lenge jeg ikke får mene det jeg mener, og andre skal styre hva jeg mener, ja da blir dette for dumt.

 

Posten blir forøvrig postet flere plasser på nettet, blant annet news. For dere som ikke vet hva news er, søk på google ;)

 

En siste hilsen fra Poe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vent littegrann, så kommer en moderator og slette tråden din. :new_woot:

Jepp, så hadde satt pris på om du hadde giddet å sitere den?

 

Pssst: Har du konto på amobil-forumet, gjelder den for hele diskusjon.no (hele reste av HW-nettverket ...).

Pssst: Har du flere kontoer, men ingen springer til moderatorne og sladrer, som små drittunger, så er det ingen som finner ut av det ;)

 

 

 

Å så sur, Å så sur :p

 

Nei, ikke sur, bare litt gira, da jeg ser på et annet overgrep som foregår nå i midt-østen...

Men du er sikkert sjeleglad jeg forsvinner?? fra amobil... Snakkes...

Lenke til kommentar

Dette burde praktisk talt ikke komme som en overaskelse, kameraderi (Håper jeg skreiv rett :p) foregår overalt, til og med i politikken. Jo flere du kjenner/har tillitt hos jo "lettere" får du det.

 

Om du forsvinner eller ei bryr jeg meg egentlig beng i (No Offence), har ikke akkurat pratet med deg før (eller?).

 

Du kunne i det minst sagt hvem du var tidligere, brukernavn :p

Lenke til kommentar
Dette burde praktisk talt ikke komme som en overaskelse, kameraderi (Håper jeg skreiv rett :p) foregår overalt, til og med i politikken. Jo flere du kjenner/har tillitt hos jo "lettere" får du det.

 

Om du forsvinner eller ei bryr jeg meg egentlig beng i (No Offence), har ikke akkurat pratet med deg før (eller?).

 

Du kunne i det minst sagt hvem du var tidligere, brukernavn :p

 

Brukernavnet fikk du da i første post. Kameraderi, er dessverre en ting man må forholde seg til, men de aller, aller fleste prøver dog å skjule det, men ikke her på amobil. Jeg kunne gitt deg navnene på hvem jeg sikter til, med da føler jeg at jeg faller ned på samme nivå som dem, og det ønsker jeg ikke.

Lenke til kommentar
For forumet er oppbygd på en regel; at det er ett mobilmerke som gjelder, og nåde den som sier noe annet. Men det som er interessant å merke seg, er hvor enkelt det er for enkelte miljøer her på forumet å kvitte seg med en plagsom kritiker. Sist ble jeg med på drittslenging i en tråd, og gjett hvor mange som ble utestengt. Nja, tipper du har gjettet det nå, kun en. Og det var personen som ikke hadde Nokia som sin personlige Gud.
At du misliker Nokia har ingenting med utestengelsen å gjøre. Du får lov til å mene hva du vil om Nokia så lenge det du mener blir presentert på en høflig og saklig måte. Jeg er sikker på at det er mange flere brukere av dette forumet som ikke liker Nokia, men de er likevel ikke utestengt.

 

 

Jeg har prøvd å sende klage i hytt og pine, etter å ha drevet detektivarbeid for å finne rette e-postadresse å sende klagen til, for jeg fikk ingen informasjon da jeg ble utestengt. Men svaret jeg får er tilnærmet; Mods=Gud, så vi driter i hva du sier.

At du måtte lete etter den riktige e-posten er beklagelig, det er noe vi moderatorer pleier å inkludere i utestengelsese-poster - så det må ha vært en glipp av den moderatoren som utestengte deg. Klager skal sendes til [email protected]. Vi i moderatorteamet driter heller ikke i hva du sier, så lenge det blir gjort på en skikkelig og voksen måte. Du skal med andre ord henvende deg til evt. [email protected] eller til moderatorene på en høflig og saklig måte. Du må og forvente at det tar litt tid å behandle klagen, den blir forresten behandlet av Innholdsansvarlig.

 

Jeg har nå bedt om at min brukerkonto blir slettet fra dette useriøse nettstedet, slik at jeg kan registrere meg på andre deler av HW-nettverket, som har en mye mer seriøs profil enn amobil, men har ikke mottatt svar fra moderatorne på min henvendelse.

Du må ha misforstått. Alle nettstedene bruker det samme forumet; Diskusjon.no, du har allerede en konto på Diskusjon.no og den er utestengt. Det er ikke lov med flere brukerkontoer på forumet.

 

Slik amobil driver sitt forum, eller rettere sagt, slik moderatorne på amobil oppfører seg, strider mot norsk lov om ytringsfrihet, og de kan gjerne gjemme seg bak forumregler og annet svada, men sannheten er at har du "rette mening" kan du slenge så mye du vil med leppa, men har du ikke denne "troen" så skal du jaggu veie dine ord før du poster dem.
For å gjøre en ting klinkende klart, dette er ikke noe Amobil er ansvarlig for. Du er på Diskusjon.no og det er moderatorene her på diskusjon.no du klager til. Amobil har ingenting med utestengelsen din å gjøre, det er det med andre ord moderatorene som står for.

 

At ikke forumstyret på HW.no snart tar affære er meg et mysterium, men jeg har forstått såpass, at kameraderi er vel dyrket og vel pleid, her på forumet.
Det er ikke noe forumstyre lenger og du sikter i så fall til forumstyret på Diskusjon.no. Forumstyret ble nylig oppløst, noe du kan lese mer om her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1043848

 

Merk deg spesielt følgende:

Med dette håper vi på en mer effektiv lederstruktur hvor det redaksjonelle er adskilt fra det kommersielle. Til sistnevnte har forumet en egen forretningsansvarlig. Tekniske spørsmål og avgjørelser er det Ueland som vil stå for. Innholdsansvarlig sitt fokus skal utelukkende være kvalitet og det å sørge for at brukerne har et best mulig forum.
https://www.diskusjon.no/om-forumet/innholdsansvarlig-r11/

http://wiki.diskusjon.no/index.php/Ansvarlig_redaktør

 

 

Nå får jeg sikkert livsvarig utestengelse og mer til, men det kunne egentlig ikke bry meg mindre, for så lenge jeg ikke får mene det jeg mener, og andre skal styre hva jeg mener, ja da blir dette for dumt.
Ingen her styrer hva du mener. Igjen; utestengelsen din har ingenting med Nokia å gjøre, ei heller med Amobil. For Amobil.no er ikke ansvarlig for modereringer på forumet.

 

Posten blir forøvrig postet flere plasser på nettet, blant annet news. For dere som ikke vet hva news er, søk på google ;)
Da vil jeg i så fall anbefale deg å hvertfall endre det slik at du anklager det som er riktig. For som nevnt er det ikke Amobil.no som står bak utestengelsen din, men moderatorene (moderatorteamet) på Diskusjon.no.

 

 

Pssst: Har du flere kontoer, men ingen springer til moderatorne og sladrer, som små drittunger, så er det ingen som finner ut av det ;)
Om noen finner det ut eller ikke, er det uantsett ikke lov med flere brukerkontoer på forumet. Om noen finner det ut eller får mistanke - om det så er moderatorer eller brukere - så er det selvfølgelig naturlig at moderatorene undersøker dette og evt. håndhever det. Det er brudd på retningslinjene:
#14: Det er ikke tillatt å ha mer enn en aktiv konto på forumet, ønsker du å lage en ny konto må din gamle konto lukkes av en administrator.

 

 

 

Denne tråden stenges og vil samtidig flyttes til kategorien Tilbakemeldinger om forumet, for det er det dette er. Det er ikke Tilbakemeldinger til amobil.no

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...