Andeersjh Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Lurte på om noen ville lage et band logo for meg? Vi har ikke bestemt oss hva vi skal hete men d blir mellom '' 5 grip eller R.I.P . Vi spiller rock som linkin park og sum41.. hadde noen orket og lage det hadde jeg blitt veldig glad eller hvis ingen gidder det så hadde det vært fint om noen visste meg program der jeg kan lage det selv Endret 4. januar 2009 av Monster666 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 "Gimp" er et gratis program der du kan lage selv. Det ligger mange tutorials ute på nettet, så hjelp er ikke et problem. Lenke til kommentar
Andeersjh Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Takk! skall se på det nå Lenke til kommentar
Jovan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Veldig dårlig forklart av hva dere vil ha da.. Hva slags musikk dere spiller, jeg har hørt sum 41 og det der.. Men uansett, jeg kjeda meg og lagde non forslag fordet x) Lenke til kommentar
Andeersjh Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Brae ideer! setter pris på forslagene! vi spiller rock, punkrock for det meste og klassisk rock. Lenke til kommentar
Andeersjh Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 ps: hvilket programm brukte du? Lenke til kommentar
Jovan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 ps: hvilket programm brukte du? På denne så brukte jeg adobe illustrator cs4 Lenke til kommentar
Andeersjh Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) ok! noen flere som har noen forslag? Endret 4. januar 2009 av Monster666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå